• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kylmää kyytiä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -RUMBLE-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvähän tuommoista on vilkaista niin huomaan pään pehmeyden, mutta tiedä sitten paljon onnettomuus video vaikuttaa ajotapoihin. Kypärän tarpeellisuuden jokainen tietää ja videot kun tuppaa unohtumaan itse ajellessa ja se kuuluisa lause on niin monen alitajunnassa eli ei se mun kohdalle satu. Ilman "viimeistä lausetta" maailmassa ei olisi miljardia röökin vetäjää sen vaarat nyt varmaan on jokaiselle tutut ja videolla nähty menehtyminen on uhrin kannalta huomattavasti helpompi kun esim. keuhkosyöpään menehtyminen ja silti rööki palaa...
mä lopetin blaadaamisen 1,5v sitten 25v:n jälkeen, vihdoinkin uskoin että se tapa tappaa ja mitä vittumaisimmalla tavalla... eli valistus meni perille, vaati kyllä hiukan viestin toistamista.

Huh Huh, raju video onnettomuudesta, mut vaikka en siedä tuollaista katsoa, on mulle toimineet nuo valistus mielessä hyvin.
Vieläkin yläasteelta mielessä valistusvideot, jossa kaveria oli tuupattu niskaan kun joi vesiautomaatista.

Pyörä meni kanssa vaihtoon.
Tuli vaan todettua itselle että tässä joko käy huonosti tai helvetin huonosti ennemmin kuin myöhemmin.
Niin saatanallisista kohelluksista olen selvinnyt ettei enää kannata venytellä tuuriaan. Imho joka tapauksessa VARMASTI läsähtää jossain vaiheessa jos ottaa aivot pois, ja lisää koneeseen hevosvoimia sen 200.
Jos ja kun en kyennyt olemaan kääntämättä sitä kahvaa, päätin vaihtaa laitteeseen jossa kahvan kääntäminen ei ole ihan niin kuolemaa halveksuvaa.
Pääseehän sitä kolmipyörälläkin hengestään, tiedän tiedän....
Mutta get the drift ?

KTM 990 SMT ----> Honda XLV1000 Varadero

-k-

Vaikka tähän ei sotkisi julkista liikennettä,
eikä osoita sormella mitään "kulttiryhmää" mopoilijoissa...
biggrin.gif
,

Kannattaa kuunnella ajatuksella.... loppuun asti.....
Simo Salmisen "kuljetin bussia sinistä, kun kaverit alko.... ".

Ei se sen kummosempaa ole
tounge.gif
.

Ajattelemisen aihetta.  
sad_orig.gif

http://76.nationchannel.com/playvideo.php?id=39587

Kovin herkkänahkaisten ei kannata linkkiä avata.
Joo o, tulihan se katsottua ja sairastahan se mutta niin todellista..
eek.gif

Tälläisia videoita voisi jo vaikka ruveta näyttämään kouluissa mopoikäisille, että miten sitten saattaa käydä, en tiiä valistaako oikeella tavalla mutta ainakin olisi miettimisen aihetta...
nixweiss.gif

Tuossa pari viikkoa takasin olin aamuyöstä tulossa kotiin duunista, ihmettelin kun polliisit meni vilkut päällä mun ohi eikä nyt kuitenkaan millään suurella kiireellä..
Sitten se selvisikin, miks ei niiiiii kauhee kiire enää ollu...2 kuollutta
Kyllä sitä itsekseen taas tuli mietiskeltävää kun öisin tuolla liikenteessä on..

Noilla videon tyypeillä oli molemmilla kypärät, mutta ajoivat kovaa ylinopeutta, ja tietysti kännissä.

sanoi:
From Pattaya Daily News:

In the early morning of 22nd May 2009 two men from Llanelli in South Wales were killed at the scene when their motorbike crashed in front of the Big C shopping centre in North Pattaya.

Police Lieutenant Colonel Suppachai Puikeawkum was notified at 6 :00 am and a police and Sawang Boriboon Rescue team were dispatched to the scene of the accident. On Pattaya Second Road in front of Big C police found the bodies of Mr. Matthiew Jenkins (23) who was lying in the middle of the road and Mr. Alex George (23), who was on the footpath. Both men had extensive surface wounds and had received multiple injuries including broken legs, arms and skull. Their clothes were torn and two broken helmets were found nearby. A badly damaged black and orange Honda CBR motorbike, no 151 Chonburi, was found 100 meters away from the bodies.

Police questioned eye witnesses including some motorbike taxi drivers who said the two men were speeding on their bike heading from the Tops supermarket towards the Dolphin Roundabout. They seemed to be drunk and treating the road as a race track. As they were passing Big C the driver lost control and ran into the footpath, hit a road sign, bounced off of another sign in front of Big C and then flew into the air and dropped onto the road, throwing the two men to the ground, and causing them fatal injuries.

The bodies would be kept at Banglamung Hospital for the relevant reports and the embassy and the relatives would be informed.

Ajattelemisen aihetta.  
sad_orig.gif

http://76.nationchannel.com/playvideo.php?id=39587

Kovin herkkänahkaisten ei kannata linkkiä avata.
Joo o, tulihan se katsottua ja sairastahan se mutta niin todellista..
eek.gif

Tälläisia videoita voisi jo vaikka ruveta näyttämään kouluissa mopoikäisille, että miten sitten saattaa käydä, en tiiä valistaako oikeella tavalla mutta ainakin olisi miettimisen aihetta...
nixweiss.gif

Tuossa pari viikkoa takasin olin aamuyöstä tulossa kotiin duunista, ihmettelin kun polliisit meni vilkut päällä mun ohi eikä nyt kuitenkaan millään suurella kiireellä..
Sitten se selvisikin, miks ei niiiiii kauhee kiire enää ollu...2 kuollutta
Kyllä sitä itsekseen taas tuli mietiskeltävää kun öisin tuolla liikenteessä on..
Juu, suosittelisin myös katsomaan hivenen ennen kuin katsoo ihaillen netistä noita 300 km/h muun liikenteen seassa yleisillä teillä kuvattuja vetomiesten klippejä.

Huono yhdistelmä silloin kun on vauhtia enempi kuin järkeä. Siinä aiheuttaa usein sivullisillekin tuhoa, kuten saa päivittäin uutisistakin lukea.

Eiles tuli pieni hätäjarrutus tilanne valoihin, etupyörä lukkoon ja just sain jalkaa maahan ettei oltu turvallaan.
Sen seurauksena vähän sitten harjoittelin jarrutuksia... en kyllä saanut takapyörää ilmaan, aina lähti etupyörä luisuu lukossa. Missä vika?
Huono pito...talven jäljiltä röpelö / hieman hiekkainen asfaltti, vai huono eturengas? on kyllä uuden veroinen pinnaltaan.

http://www.motoristisurvival.fi/virtuaali/laskuri.html

062802moto_prv.gif

Back