Rekkamasa
MotOrg ry
Isojen kovien sivulaukkujen takia omassa pyörässä poitsun kanssa kyytiin nouseminen pakko suorittaa niin että poika kapuaa kuskin penkille minun pitäessä pyörää sivutuella pystyssä, peruuttaa siitä takapenkille, sitten itse jalka satulan yli varoen etten potki poikaa ja siitä matkaan, hieman hankalaa mutten oikeen ole keksinyt miten se sinne pääsisi niin että itse olen jo satulassa.
Uus akku olis tuossa odottelemassa asennusta, saas kattoo innostuisko sitä ens vkl edes jonkun lyhyemmän pyrähdyksen heittää. Ei tunnu tuo GTS menevän kaupaksi mutta silti tässä yks päivä alkoi tulla synkkiä ajatuksia että pitäskö sitä kuitenkin viel hommata joku Pannari/Goldwing vaikkei tässä nyt mitään euroopanturneeta edes suunnitella... Ikää nyt kuitenkin "vasta" 40 joten vähän vielä karsastaa noi maantielaivat
Customin selkään ei minua saa ja piste siihen.
Uus akku olis tuossa odottelemassa asennusta, saas kattoo innostuisko sitä ens vkl edes jonkun lyhyemmän pyrähdyksen heittää. Ei tunnu tuo GTS menevän kaupaksi mutta silti tässä yks päivä alkoi tulla synkkiä ajatuksia että pitäskö sitä kuitenkin viel hommata joku Pannari/Goldwing vaikkei tässä nyt mitään euroopanturneeta edes suunnitella... Ikää nyt kuitenkin "vasta" 40 joten vähän vielä karsastaa noi maantielaivat
Customin selkään ei minua saa ja piste siihen.

Huomaa, että ajankäyttö on muuttunut, ja sitä alkaa karsimaan "turhia" juttuja. Äkkiä huomaa, että eipä menettänyt mitään jos jäi katsomatta joku Superbiken lähtö ja siitä se sitten alkaa luisumaan. Kohta pudottaa somessakin pois seurannasta kun ei enää kiinnosta ja pikku hiljaa valuu vain kauemmas...