Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
artoodetoo sanoi:Ei uskalla mitään näkemättä ja ajamatta ostaa, photoshoppia osaa käyttää kuka tahansa ja kuvakulmat voi aina valita eikä kuvassa helposti näy juuri mitään. Eikä voi tietää onko kuva juuri myytävästä pyörästä vai toisesta samanlaisesta. Ja veronhan saa noillekin laskea päälle. Ja koko perkeleellinen rekisteröintishow.
OOWEE sanoi:Ainoa asia on sellaiset ohjelmiston ym päivitykset jotka vaatii datayhteyttä tehtaalle,
sen joutuu teettämään jossain jossa on siihen tarvittavat välineet.
Pahus sanoi:Venttiilien säädöistä olen käsittänyt, että jos ajaa paljon rataa tai laittaa racing-softan ecuun, pitäisi säädättää 12 tkm välein, vakiona katukuskilla ja satunnaisilla ratakäynneillä 24 tkm riittää. Nuo venttiilien särkymiset taitaa olla enimmäkseen RSV4:n vikoja ja nekin lähinnä ratakäytössä täysin olleita, mitä olen ymmärtänyt. Niissä venajouset pitäisi vaihtaa 6 tkm välein, on niitä kyllä kopsahdellut rikki paljon vähemmilläkin metreillä.

JMH sanoi:^
Suosiolla huollossa parempaa jousta tilalle. Jos ei OEM:ää löydy, niin muulta valmistajalta sitten.
jannmann sanoi:Ei vaan oo muuta tarjolla.
En ite ymmärrä miks noi puhtaat ratailijat ei noita jousia jaksa Vaihtaa, kun selkeet ohjeet siihen valmistajalta löytyy ja ite kuitenkin helppo ecusta lukea ne kisat.
Ja uudet jouset on vielä hiton edulliset. N. 150e kierros.
JMH sanoi:Onpas kumma juttu! Ei löydy settiä jouset, retskut, lukot.
Lueskelin nopsaan, että yksi epäilys on maailmalle livahtanut paska erä.
Kiitoksia, näin pääsi käymään että Zeta vaihtui. Tauno oli siistin näköisessä kunnossa ja vain 8 tkm taulussa. Tietenkin voihan se olla että hänellä on ajettu 8 tkm pelkästään radalla rajoittimen tuntumassaPahus sanoi:Arvasinkin ostopäätöksen syntyneen, kun hävisi Nettimotosta. Onnea hankinnalle! Näytti kovasti samalle yksilölle, joka oli alkukesästä myynnissä Tuusmotorilla, kävin sitä silloin koeajamassa siellä.
artoodetoo sanoi:Kiitoksia, näin pääsi käymään että Zeta vaihtui. Tauno oli siistin näköisessä kunnossa ja vain 8 tkm taulussa. Tietenkin voihan se olla että hänellä on ajettu 8 tkm pelkästään radalla rajoittimen tuntumassaTäytyy harkita jos Akraan hommaisi sordiinon, se on nyt ÄÄNEKÄS. Onko vinkkejä mistä Suomaassa kannattaisi pikkunippeleitä kysellä kuten esim. OEM öljytulpan "crushwasheria" tms.? Esim. motorcyclespareparts.eu:sta tietenkin saa ihan kaikkea OEM osaa eikä postikaan ole ihan kauhea, mutta kivahan se olisi jos läheltä löytyisi.
Pitääpä noita tsekkailla. Olen jo investoinut service manuskaan joka sanoo 30 Nm, mutta pitänee laittaa vaikka 25 Nm (koska 30 saattaa olla arvo kuivalle holelle).jannmann sanoi:Vähän on nihkeesti Suomessa mitään. Ei taida olla minkäänlaista varastoa osista täällä.
Tota oon ite käyttänyt : https://wendelmotorraeder.de/aprilia-spare-parts-and-accessories-c-10.html ja toisena hyvänä mestana :https://www.apriliaspecialparts.com/#
Älä sitten halkaise öljypohjaa yli kiristämällä.
artoodetoo sanoi:Täytyy harkita jos Akraan hommaisi sordiinon, se on nyt ÄÄNEKÄS.

samserious sanoi:Ei, ei ja vielä kerran ei![]()
Mä en oo mikään kovien äänien ystävä, vaihdoin jopa enskasta FMF:än pois ja vakion tilalle äänien takia... MUTTA tossa apriliassa ei haittaa yhtään, enemmänkin vaan nostaa sen hymyn korviin saakka.
Oma ainakin kun vielä paukkuu ja työntää vähän liekkiäkin tuolta akran suusta, niin ei mitään killereitä
Hieno valinta, onnea yritykselle pitää ajokortti taskussa![]()