• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvia omista pyöristä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä MM vaan on rautaa, viikossa tullut 500 kilsaa nurkissa pyöriessä ihan pelkästä ajamisen riemusta. Harleyn jälkeen mukavaa vaihtelua kun pyörä liikkuu, taipuu ja pysähtyy kuin ajatuksen voimalla.

20160627_r.jpg

^ monesti tehny mieli rakentaa cafe racer mopo :grin: jos jostain sais edes jokseenkin edullisesti vaikka SM solikan tai tunikan super sportin mut tuntuu toi kulttimaine nostavan hinnat aika epärealistisiksi jos rakennus tarttis alottaa alakerran totaalirempalla niin samalla rahalla cafettaa vaikka kolmepuokki gessun tms...

Rekkamasa sanoi:
^ monesti tehny mieli rakentaa cafe racer mopo :grin: jos jostain sais edes jokseenkin edullisesti vaikka SM solikan tai tunikan super sportin mut tuntuu toi kulttimaine nostavan hinnat aika epärealistisiksi jos rakennus tarttis alottaa alakerran totaalirempalla niin samalla rahalla cafettaa vaikka kolmepuokki gessun tms...
Minä ajelisin tuolla pitkin teitä, mutta tuntuu vakuutusyhtiö pitävän tuota vaarallisena pelinä. Mulla oli myös jalkavaihteinen solikka, mutta jäi laittamatta rekisteriin. Keskitysalennuksilla yms. reilut 260 euroa vuosi.

Tästä pitäis nyt alkaa sitten etsimään kipinää. Puola tais olla kallein osa jos sen joutuu ostamaan uuden, vajaa 20 €. :D. Sitten kaasari tulvii, sille pitää tehdä jotain myös. Tämä automaatti on Engarvin kaasarilla, bingiin löytyis helposti osia. Eiköhän tuo kuitenkin ajokuntoon saada. :orgmp:

Vielä ei kipinää löytynyt, katkojan kärjet hion santapaperilla jos olis auttanut. Pitää lähteä ostamaan tulppaa.

Pystyykö sytyspuolaa mittaamaan mitenkään. Sitä tässä nyt epäilen kuitenkin eniten.

Nyt näyttäis että työkalujen osuus tulee olemaan suuri tuon korjaamisessa. Lähes 12 euroa maksaa magneeton ulosvetäjä, se on puolet puolan hinnasta ja 1,5 kertaa kärkien hinta. Tulppa lienee varsin halpa. Silti tuon luulisi korjaavan muutamalla kympillä, käytännössä parin, kolmen tankillisen hinnalla mitä menee jammussa.

Silloin kun ajelen itsekseni ni olen tuollaisella liikenteessä
DSC_4082.jpg

Jos olen liikkeellä pojan kans niin mennään tälläsellä
DSC_4811.jpg

Talvisin ajelen issikalla
2016_01.jpg

s&s sanoi:
Matkavarustus asennettu...

20150530_L.jpg

Niin van sitä kerkesi pyöräkaupoille vielä tänä syksynä... Kingi lähti vaihtoon ja RGU tilalle.

fltru_1s.jpg

Tuo H-D:n uuden koneen julkaisu vähän aikaisti suunnitelmia, nyt kun vihdoin olen sinut TC:n kanssa, aion pitäytyä siinä vielä hetken... Muutaman vuoden päästä sitten M8, jos silloinkaan.

Tämmönen tuli ensipyöräksi hommattua eikä ole hetkeäkään kaduttanut. Sattumoisin kypäräkin istui pyörän värimaailmaan aikas hyvin. :thumbup:

cgy4Vxn.png

Qt0rSmitCyFK5BMdiEd9-alYA-PZnFsoEYNEMrjit3RJ0j_u8WxipkCjk-4PvQ3PdBC2nhEzt0S_1FeLPF91WZwTq0eXqq-CN0jtVasBsexoN-P-opdUPS9FQAz5m3xC4RPtapXJRqTMsMBNK81LtiZ4IxhJphVC-siBWHtIavFsNb2K1r0y1ZCJ4piKpuEcD4k_SInE5yswam0YhG9Wd8SotVma44XIryYzkJFgyPyi3ph_uryWF7ToxAz4gtih19Wq-mLNu1-ekzf94rxd_wUS1t2mIeKZ2PEk-9zX1AxMsaThV6EvmdbAKusoq4EfYji_JsWyKk0-ooUSDIH307r1dWh0F4UAyasd1hO9Vg0DZjf_d6_fM24zCl82DqkX1bFhKFHFxd39M58LtkkyW1kz6DbkeoB947mTN5lmFJxYZ5xpVPwJjRmFbED4JTKoX-9qdUe8SRKIB33VSTFlIe6KhRCmnggN5OOywcySxThk9NBSIQ2XWdX-WWDxT9POxFeQ5MeqmsQIhETKiAaG2xNP8Bwrhm6T4omMKYb2wgHO6Def4txORla1WQlfHq7MZ_Al7zD3NVGAKmI1Bdhn_50kCT1vBFtlETOZCJEie384yDXS7g=w1082-h811-no

tollasella helvetin vispilällä ajettu nyt 4700km kahteen viikkoon... :hanuria:

oli tasan viimeiset kilsat hooreellä ikinä:kääk:

Back