• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvia omista pyöristä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
:thumbup: Vexää harkitsin vakavasti itsekin reilu kuukausi sitten ennen kuin ostin naku-Yammun.

Mun koeajamani yksilö oli kuiteknin sen verran loppuunajetun tuntuinen rimpula, että jäi ostamatta. Muuten Vexästä jäi hyvä fiilis ja olisin ostanut, jos olisi ollut paremmassa kunnossa.
:orgmp3:
Eipä tuo jamppakaan huono valinta ollut. Vaimolla myös xj600 -94 ja itsellä toistaiseksi vielä tallissa myös xj900 -87 :orgmp3:

ZwgUYAn.jpg

Kawa biitsikunnossa :grin:

jase10 sanoi:
No nyt näkyy ainakin uudessa välilehdessä.

Noita jo jonkun aikaa kuolaillut, tosin enempi bobber henkistä enempi, mutta on tuokin makee :thumbup:

Itse löysin tuon viime kesänä kun etsiskelin aihiota cafe raceriksi. Tuo oli vaan liian hyvässä kunnossa niin en sitten raaskinut alkaa sitä pilkkomaan. Ostin sitten vielä toisen pyörän rakenneltavaksi ja se onkin nyt palasina.

Tälläiseltä näyttää ex-hopea/harmaa XX:ä, mutta vielä tarvii vähän ehostella ja kokeilla erinlaisia juttuja noilla teipeillä ennen kuin tämä on "valmis" ;)

qa3g.jpg

Tossa mun mopedi. Otettu paskalla 2mpix kameralla.

Kipiteline menee jossain kohtaa vaihtoon ja vanteet kaipais ehkä vähän valkoista tai sinistä teippiä. Takamatkustajan tapit ja pehmuste lähtee kanssa jossain välis pois kun ei sinne oo halukkaita löytyny. :D Muuten ajatelin pitää ihan orkkiksen näkösenä koska musta se on kaunis noinkin. :rakastunut:

SuzukiNeitonen sanoi:
Makeen näköinen pyörä sulla :rakastunut: Tuo sininen on pirteä väri ja erottuu joka paikassa :right:

Kiitos kiitos. Joo halusin juurikin sinisen tai jos ei sinistä olis ollut niin harmaan sitten toisena värinä. :)

Mullakin on sininen... Mulla oli oikein "esikuva" kun valitsin väriä!
smurffi.png

Ja pyörästä tuli tämmönen:
3_002.jpg

zonwe sanoi:
Kiitos kiitos. Joo halusin juurikin sinisen tai jos ei sinistä olis ollut niin harmaan sitten toisena värinä. :)

Ole hyvä vaan :) Sun pyörää kun ihailee niin alkaa miettiä, et ois kiva vaihtaa pyörä :D Mut se raha uupuu joten :orgmp: nykyisellä tällä haavaa.

Back