• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvia oman mopon mittaristosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratchet
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
triplessä on ihan kiva mittari, analoginen kiekka, digitaalinen nopeus. lisäksi tuplatripit, kulutus, ajoaika, keskinopeus, yms ajotietokonelisät, vaikka eihän niillä mitään tee.

itse pidän analoginen kierrosluku, digitaalinen nopeus yhdistelmää hyvänä. lisäksi trippi ja kello on lähes välttämätön. aiemmin kylläkin vastustin kelloa, ja pidin sitä täysin moottoripyöräilyn vastaisena. mutta onhan se hyvä.

olen lisännyt lämpömittarin mittarin päälle, se on kiva. näkee vähän lämpötilaa kun ajelee.

vaihtovalo on kanssa hyvä, mutta onhan siellä rajotin, joten ei sitä välttämättä tarvi.

Täältäkin yksi kuvatus....

P5092982.JPG

Perinteinen jenkkimittari:
instru_fxsts.jpg

Vähän tuoreempi malli:
instru_xr1200.jpg

SD:n mittaristan näytti jo olevankin kuvaa, joten eipä postata sitä suotta...

Pannaanpas vanhaa kuvaa mittaristosta vanhassa kuosissa.
Uudistetusta mittaristosta tulee photo sitten kun saan sen ensin kuvattua.

Näin BMWssä:

mittaristo8.jpg

t. Repa

Mjtee jo postasikin Rykkösen mittaristosta kuvan, niin tuohonhan saa vedenlämmön lukeman paikalle ulkolämpötilan.

Niinettä onko moinen yleinen muissa pyörissä, imuilman lämpöanturiahan tuossa on hyödynnetty, kaiketi.

Matson mittaristo on kyllä toistaiseksi parhaan / toimivimman näköinen. Itse tosin en pidä noista diginopeusmittareista. Millessä se ainakin oli niin herkkä, että oli hankala ajaa tasaisesti - tai siis kai lähinnä tuli tunne siitä, että nopeus vaeltaa. Millen mittaristo on muuten erinomainen, mutta vaihdenäyttö siitä puuttuu. Uuden Bussin mittaristosta pidän myös.

Miksi niin monet on nykyään oransseja?
1.gif

Korkeintaan kotariin, mutta muuten kyllä joutuisi heti tinailemaan uutta lediä tilalle.

Back