Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AyrtonO sanoi:Itse noita(kin) harrastaneena etsin aina (välillä) sitä värkkiä, joka mahtuu kulkemaan reissussa mukana (=laite ja radio paketoitavissa kompaktiksi pieneksi laatikoksi) ja pysyy ajovauhdissakin follow-me-moodissa mukana. Tiedän että sellainen on jollain brandillä, mutta DJI se ei ole![]()
Joo mutta täällä palstalla ei millään maltettaisi odotella raporttia...FiJeR sanoi:Tilaamani DJI Mavic Pro tuli juuri vuodenvaihteessa. On todella kompakti kokoontaiteltuna. Puhelimen ja ohjaimen kytkeminen, firmiksen päivitys ja koehoverointi olohuoneessa on tehty. Muuten odottelen kevättä ennen tositoimia.
Ensimmäinen vastaus ei oikein miellyttänyt!!!Nysse sanoi:Josko lähettäis valmistajalle ko filmin ja pyytäis uutta laitetta?

En sano pahasti vaikka olenkin kateellinen! Hienoa jälkeä!TiJuKo sanoi:Itse voi keskittyä kuvaamiseen. Ohjaimet ovat tosin todella herkät, joten käännöksistä tulee helposti kulmikkaita. Lienee vain harjoituskysymys..
www.youtube.com/watch?v=P5jCNgv703A
Ei saa sanoa pahasti videosta, ettei tule itku
TiJuKo sanoi:Täältä myös ääni Phantom 4:lle. Viikon verran olen tutustunut laitteeseen ja täytyy sanoa että on mahtava vekotin. Lentäminen on äärimmäisen helppoa ja vakautus toimii hienosti. Olen siis ihan vasta-alkaja, enkä ikinä lennättänyt mitään. Tämän kanssa pääsi heti sinuksi. Avustimet pitävät lennossa perusasiat kunnossa. Itse voi keskittyä kuvaamiseen. Ohjaimet ovat tosin todella herkät, joten käännöksistä tulee helposti kulmikkaita. Lienee vain harjoituskysymys..
Ei saa sanoa pahasti videosta, ettei tule itku![]()
YouTube on ollut meikäläisellä kovalla käytöllä nyt muutaman päivän, hurahdin täysin noihin bike/drone ride videoihin, mitä porukka on kuvannut kopterilla ajellessaan prätkällä![]()
Poitsukin tuossa vielä yllytti, niin pakkohan se oli korttia vinguttaa ja Dji Phantom 4 on nyt postissa tulossa.
Se on varmaan kohta uuden ketjun paikka orgin sivuille, mihin voi linkittää näitä fly/ride videoita.

Miettinyt sen myyntiäkin jollekkin joka hyödyntäisi sitä..tonttuj sanoi:Ajattelinpa saman laitteen leluksi tilata, hintahaitarai on aikamoinen, 1060 - 1300 euroa.
Mistä tilasit ja millä hinnalla?
Eikö kannattaisi pistää satanen lisää ja hankkia Mavic? Mahtuu vaikka tankkilaukkuun, jos meinaa moporeissuja kuvata.tonttuj sanoi:
Roark sanoi:Eikö kannattaisi pistää satanen lisää ja hankkia Mavic? Mahtuu vaikka tankkilaukkuun, jos meinaa moporeissuja kuvata.
TiJuKo sanoi:Täältä myös ääni Phantom 4:lle. Viikon verran olen tutustunut laitteeseen ja täytyy sanoa että on mahtava vekotin. Lentäminen on äärimmäisen helppoa ja vakautus toimii hienosti. Olen siis ihan vasta-alkaja, enkä ikinä lennättänyt mitään. Tämän kanssa pääsi heti sinuksi. Avustimet pitävät lennossa perusasiat kunnossa. Itse voi keskittyä kuvaamiseen. Ohjaimet ovat tosin todella herkät, joten käännöksistä tulee helposti kulmikkaita. Lienee vain harjoituskysymys..
Ei saa sanoa pahasti videosta, ettei tule itku![]()