• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvapeli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pertt-UP-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
0ec48ccb.jpg

Ketjupussi silmuplee...

Seuraavaksi tienviitta jonka mukaan kyseisestä paikasta on 10 kilometriä jonnekin...

Seuraavaksi pyörä ja nestekaasupullojen säilytyskaappi tarralla "Kaasupulloja".

Kaasua komissario Peppone:

Auts, lukeekin näemmä 'nestekaasua'...haittaaks se?

Edit. Mun pitää lähteä mamman puudelin kanssa lenkille. Jos toi mun pullokaappi kelpas niin sitten ettikääs rakennustelineet samaan kuvaan mopon kanssa.

Jos ei kelpaa niin ei voi mittään - tyydyn kohtalooni. :itkupilli: Vettäkin sataa sen verran että ei viitti lähteä toista pömpeliä ettimään.

Viimeksi muokattu:
No perskule tuli ajeltua turhaan, olin vastaavan kaapin vueressä kun näin tehtävän. Väärinkäsitys tästä kuvaasta luulin että pitääisi olla tupakkatauosta kuva kun aiemmin kuvan alla oli: ja sitten:smoking:

Weeble sanoi:
No perskule tuli ajeltua turhaan, olin vastaavan kaapin vueressä kun näin tehtävän. Väärinkäsitys tästä kuvaasta luulin että pitääisi olla tupakkatauosta kuva kun aiemmin kuvan alla oli: ja sitten:smoking:
Ai, sorry. Iskin kuvan ruutuun ja laiton ton tupakkiukon miettimään siksi aikaan kun tarkastin vanhoja tehtävälistoja ettei tulis samoja. Mut eihän mopolla ajaminen ole koskaan turhaa...:)

Mut sen verran vakavaks ja nopeeks tämä homma alkaa mennä että pitää minunkin vissiin hommata joku helekutin lumia tmv. Ei kerkee enää ajelemaan kotio latailemaan kuvia nettiin. Savolaisten kuvajahdeissa silleenkin pärjää - rasti kun vaihtuu kerran kuussa.:boring:

5ba3e853.jpg

Yläholvilla toinen pilarilinja vasemmalta.

Seuraavaksi mopo ja kuukulkija (eräänlainen henkilönostin)

Ja sitten mopotin ja kyltti, jossa pitää lukea:
Vuokrataan, vuokrattavana, myydään, myynnissä ta myytävänä.
Kohde on vapaa.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back