Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten kävi?Huomenna nähää onko hyvää palvelua vai ei. Meni kumi kankaille tossa ja niitten pitäs huomenna se vaihtaa, soitan aamulla. Josseivat vaihda nii antaa olla koko putiikin sit...![]()
Siinäpä se myyjien pulma onkin, kun toiset tykkää siitä että saa rauhassa katsella ja toisille pitäisi myyjän olla koko ajan pokkuroimassa - taitavat ressukat tulla jakomielitautisiksi tuossa hommassaMinusta sekin on hyvää palvelua, jos halutessaan saa rauhassa katsella esimerkiksi vaihtopyöriä ilman, että myyjä on tauottomasti utelemassa aikeita. Aika monesti se ostokuume on vasta heräämässä siinä renkaanpotkimisvaiheessa.
Silloin välttämäti monikaan myyjä ei vielä "tiennyt" olevansa palveluammatissa, nykyään sen tietää myyjät jo oikein hyvin mistä se raha tulee.......Kuvan ukot pelotti mua ainakin 28 vuotta sitten... mieluummin hain korpilahdelta pappatunturin varaosia, kun en ollut aito motoristi ja mulla saattoi olla jopa jotain kysyttävää...
Olisit vaan käynyt kuvalla: jos sopivan kokoista ei olisi löytynyt, olisit saanut kuulla legendaarisen kommentin "muoviämpäreitä myydään Orolla"..Nyt kun tuli pärrä taloon ja tarvitsin kypärää ja sensemmosta vaatetta niin kävin tuossa lähimmässä mopomyymälässä jonka nimeä en koskaan muista bike-alkuinen kuitenkin..
Jep, sanoivat et kiikuta tänne nii jossai välis heitetää uus kumi alle, hyvä hommaMiten kävi?Huomenna nähää onko hyvää palvelua vai ei. Meni kumi kankaille tossa ja niitten pitäs huomenna se vaihtaa, soitan aamulla. Josseivat vaihda nii antaa olla koko putiikin sit...![]()
Saitko?![]()
Tuonne en edes jalallani astus, huonopaikkaJyväskylässä kannattaa asioida myös Bike-Forumissa, siellä ainakin on ollut palvelu ja asiakkaan huomioiminen kohdallaan. Itsekkin muutaman kerran Kuvalla käyneenä sain tuntuman etten kuulunut heidän tuloluokkaansa, haiskahti hieman ylimielisyydeltä, mutta se on vain henk.koht havainto. Minulle asia kyllä on se ja sama, on noita kioskeja suomi pullollaan ja jokaiselle varmasti löytyy se omansa niin palvelun kuin tarjonnan saralta.![]()
Poko se jaksaa jankuttaa miten Bike Forum on "huonopaikka", laita nyt välillä jotain perustelujakin.Tuonne en edes jalallani astus, huonopaikkaJyväskylässä kannattaa asioida myös Bike-Forumissa, siellä ainakin on ollut palvelu ja asiakkaan huomioiminen kohdallaan. Itsekkin muutaman kerran Kuvalla käyneenä sain tuntuman etten kuulunut heidän tuloluokkaansa, haiskahti hieman ylimielisyydeltä, mutta se on vain henk.koht havainto. Minulle asia kyllä on se ja sama, on noita kioskeja suomi pullollaan ja jokaiselle varmasti löytyy se omansa niin palvelun kuin tarjonnan saralta.![]()