• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvan Moottoripalvelu Oy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja James.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huomenna nähää onko hyvää palvelua vai ei. Meni kumi kankaille tossa ja niitten pitäs huomenna se vaihtaa, soitan aamulla. Josseivat vaihda nii antaa olla koko putiikin sit...
wink.gif

Minusta sekin on hyvää palvelua, jos halutessaan saa rauhassa katsella esimerkiksi vaihtopyöriä ilman, että myyjä on tauottomasti utelemassa aikeita. Aika monesti se ostokuume on vasta heräämässä siinä renkaanpotkimisvaiheessa.

Minusta sekin on hyvää palvelua, jos halutessaan saa rauhassa katsella esimerkiksi vaihtopyöriä ilman, että myyjä on tauottomasti utelemassa aikeita. Aika monesti se ostokuume on vasta heräämässä siinä renkaanpotkimisvaiheessa.
Siinäpä se myyjien pulma onkin, kun toiset tykkää siitä että saa rauhassa katsella ja toisille pitäisi myyjän olla koko ajan pokkuroimassa - taitavat ressukat tulla jakomielitautisiksi tuossa hommassa
wink.gif

Kyllä on myyjissä vikaa jos asennoituvat jokaiseen tulevaan asiakkaaseen näin:

" Tuokin varmaa ajantappajana täällä "

Kun suhtautuminen olisi:

" Aaa, uusi asiakas, mitenköhän voisin auttaa häntä "

Tulisi ehkäpä paremmin kauppaakin..

Johan Juha Watt Vainion laulussakin sanotaan kyläkauppiaasta, että "hän tunsi ihmisen piilotajunnan". Ammattitaitoinen myyjä on todellinen arjen psykologi, jolle vaisto sanoo milloin otetaan kontaktia ja milloin annetaan löysää. Huippumyyjä se, joka tämän taidon hyvin osaa ja asiakkaalle jää palvelusta hyvä mieli.

Itse asiakaspalvelijana olen ymmärtänyt myyjän toimenkuvan siten, että sisäänkävelevä ihminen on se minun palkanmaksaja. Ja jos asiakas vaivautuu paikalle vähintä mitä hänelle tehdään on tervehtiminen, varsinkin jos on toisen asiakkaan kanssa juuri sillä hetkellä tekemisissä. Ja kun mahdollisuus tulee, niin käydään kysymässä kuinka voin palvella? Tällälailla saadaan homma hienosti hoidettua kotiin.

En minä mene jonnekin kilometrien päähän fiilistelemään jotain hanskoja tai kypärää... ostamaan minä menen ja jos palvelu ei pelaa niin piruillessanikin vaihdan liikettä...

Kuvan ukot pelotti mua ainakin 28 vuotta sitten... mieluummin hain korpilahdelta pappatunturin varaosia, kun en ollut aito motoristi ja mulla saattoi olla jopa jotain kysyttävää...

Niin onhan tuo parta jo harmaantunut noista ajoista. Enkä siellä ole käynyt varmaan 15 vuoteen. Nyt kun tuli pärrä taloon ja tarvitsin kypärää ja sensemmosta vaatetta niin kävin tuossa lähimmässä mopomyymälässä jonka nimeä en koskaan muista bike-alkuinen kuitenkin.. Hanna palveli mua joka kerta ja palvelu oli erinomaista.

siis sehän on Bikeforum!!

Kuva ja forum käyty tänään ja ilma takkia jäin...

Nahkoja ei ole tarjolla kuin jotain 70´s mallia ja loput jotain lastenkokoja.
nixweiss.gif

Ajauduin vahingossa tänään kuvalle.. Vesisade väsytti pojan pyöräillessa ja hakureitti menikin Kuvan ohi. Ajatus iski salamana kirkkaalta taivaalta ja taunuksen renkaat veivät pihaan. Keräsin itseni ja menin sisälle..

Siellähän oli hyvä meininki. Bootseja etsiskelin ja myyjä tuli sopivasti auttamaan ja tiesi asiansa... ulos kuvalta parisataa köyhempänä mutta pärräbootsit rikkaampana.

Ei ollu mitään valittamista varsinkin kun sieltä löytyi molemmat kengät. Keskustan kenkäkaupassa olisi tullu kaupat jo viime viikolla, mutta ei löytynyt kuin yksi sopivan kokoinen kenkä, mä kuitenkin mielellään pidän saappaita molemmissa jaloissa..

Huomenna nähää onko hyvää palvelua vai ei. Meni kumi kankaille tossa ja niitten pitäs huomenna se vaihtaa, soitan aamulla. Josseivat vaihda nii antaa olla koko putiikin sit...  
wink.gif
Miten kävi?
Saitko?
tounge.gif
Jep, sanoivat et kiikuta tänne nii jossai välis heitetää uus kumi alle, hyvä homma
thumbs-up.gif
Kelpo liike, paras varmaankin jkl:ssä. Bike alkusee liikeesee en enää astu, ammattitaito on kaukana siellä paikassa....

Eipäs ole toviin tullutkaan seurattua tätä ketjua...

TeroT:lle vastatakseni: kyllä on yritetty pyytää, vastauksena selän kääntö ja pikainen katoaminen takahuoneeseen. 4 kertaa 10 vuoden aikana yrittänyt ja aina sama vastaus... ilmeisesti "Terve. Oisin kyselly vähän tästä pyörästä" on jotenkin myyjiä loukkaava aloitus?

Mutta mitä oheistavaraan (varusteisiin yms.) tulee, niin silläpuolella näyttäisi saavan ihan hienosti palvelua (vaikka en ollut edes ostamassa mitään, vain katsomassa uteliaisuuttani) ja jopa tuli vinkkiä ja neuvoa tavaroista senkin jälkeen kun sanoin etten ole tällä kertaa ostamassa
biggrin.gif
Pisteet siis tästä.

En sitten tiedä liekkö tämä uusi innostus uuden omistajan tuotoksia...

Kiitokset Kuva MP: lle koeajokaluston luovuttamisesta GS-meetingin 2009 osallistujien käyttöön.Homma pelasi kuin luomisen työ
bowdown.gif
062802jumpie_prv.gif

Jyväskylässä kannattaa asioida myös Bike-Forumissa, siellä ainakin on ollut palvelu ja asiakkaan huomioiminen kohdallaan. Itsekkin muutaman kerran Kuvalla käyneenä sain tuntuman etten kuulunut heidän tuloluokkaansa, haiskahti hieman ylimielisyydeltä, mutta se on vain henk.koht havainto. Minulle asia kyllä on se ja sama, on noita kioskeja suomi pullollaan ja jokaiselle varmasti löytyy se omansa niin palvelun kuin tarjonnan saralta.
smile_org.gif

Gessu vaihtui uudempaan Kuvalla tuossa viikon alkupuolella.Homma toimi todella hyvin joka suhteessa.Plussana vielä,ettei tavitse toiselle puolelle Suomea lähteä kaupantekoon.
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif

Kävin sovittamassa richan nahkapöksyjä bike-forumilla ei ollu sopivia joten arvioitiin koko ja ne tuli mulle postiissa himaan!oli edelleen liian isot!no soitin ja sanoin asian niin sano et tuu tänne niin katsotaan!kävin siellä niin heti tyrkytti rahoja takas tai sit jotain tavaraa!tilattiin sit eri malli(richa viper)ku ei edellisiä löytyny sopivana!kai mä sit oon niin pieni(179cm ja 73kg)mun richan takki on 52 ja ne housut jotka oli liian isot oli 50 eli 48 seuraavaks!niin joo eli palvelu oli asiallista ja vielä vastakkaisen sukupuolen kanssa
smile_org.gif

Jyväskylässä kannattaa asioida myös Bike-Forumissa, siellä ainakin on ollut palvelu ja asiakkaan huomioiminen kohdallaan. Itsekkin muutaman kerran Kuvalla käyneenä sain tuntuman etten kuulunut heidän tuloluokkaansa, haiskahti hieman ylimielisyydeltä, mutta se on vain henk.koht havainto. Minulle asia kyllä on se ja sama, on noita kioskeja suomi pullollaan ja jokaiselle varmasti löytyy se omansa niin palvelun kuin tarjonnan saralta.
smile_org.gif
Tuonne en edes jalallani astus, huonopaikka

smile_org.gif
Tuonne en edes jalallani astus, huonopaikka
Poko se jaksaa jankuttaa miten Bike Forum on "huonopaikka", laita nyt välillä jotain perustelujakin.

Muista merkeistä en osaa sanoa mitään, mutta Hondan omistajana sain ainakin JKLssä asuessani kirkkaasti parasta palvelua nimen omaan Bike Forumissa. Puhelimitsekin konsultoitiin tarvittaessa. Oma ajokki oli silloin VFR ja entistettiinhän siinä sivussa yhtä Tuuttiakin.

Back