• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kuvan liittäminen viestiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
yritin liittää tuossa kuvaa, mutta omalta koneelta ei näköjään onnaa. Käytin sitten tuota image nappulaa ja sain kuvalinkin aikaiseksi, mutta en vieläkään kuvaa itse viestiin.
saapi auttaa;)

Ai niin kuin näin:

saapasdg9.jpg

1. Kopioi kuvasi osoite
2. Kun kirjoitat viestiäsi, napauta "täppiä" Image
3. Aukeavaan ikkunaan liitä kuvan osoite

Bingo.

PS. Varo liittämästä turhan kookkaita kuvia.

kokeillaan sitten
my.php

faqissa oli myös vaihtoehtona:
Toinen vaihtoehto on liittää vain omalla koneella oleva kuva käyttämällä alhaalla olevaa liitetiedostot kohtaa. Tällöin liitetyn kuvan maksimikoko on 30,7kt.
mutta tuollaista namiskulaa "liitetiedosto tms" ei näy

Se löytyypi sieltä kirjoituskentän alapuolelta, kohdassa "Browse"...

Pitää surffata tuolla imageshackissa niin pitkälle, että on vain se linkitetyksi tarkoitettu kuva siinä ikkunassa -> ie:llä hiiri kuvan päälle -> oikea hiiren nappi -> sieltä kuvan osoite -> kopioi se ja sesitten tuohon image napin osoitteeseen...

quotella näet vaikka tästä viestistä sen kuvan tarkan osoitteen...
saapasdg9.jpg

Lisätääs tämäkin kuva:
browsehukassadf6.jpg

jep, sain kuvan toimimaan ts linkitettyä tänne.
Edelleen ihmettelen, missä se omalla koneella olevan pikkukuvan "browse"-namiskuukkeli on, vai onko se vain "paremmilla" ihmisillä

mulla on näkymä tämmönen
browse on suomeksi selaa - on tuossa vastaa -napin yläpuolella

Huomautan tähän oman ongelman johon törmäsin.

Aikaisempi Windows -asennus ei huomauttanut mitään, kun esti Image -tagin toimivuuden. Uudemman huomautuksesta löysin syyn miksi en itse aikasemmin saanu näkyviin. Eli jos vaikuttaa siltä, että ei toimi, vaikka pitäisi niin kannattaa katsoa nuita turvallisuus asetuksia oman selaimen osalta.

Olen kokeillut nyt parilla koneella ja useammalla selaimella, kuin myös erilaisilla security asetuksilla, muuta liitetieodosto namiskaa ei vaan tule esiin. Luulisin tuon riippuvan käyttäjän oikeustasosta, pitänee olla VIP tms. Joku ylläpidosta voinee vahvistaa tämän
nixweiss.gif

Täytyy oikein kokeilla, kun en minäkään ole aiemmin omalta koneelta mitään liitellyt:

Jumankeuta, sehän onnistui !

Ja noin viimetteen päälle hieno kuvakin vielä !

Kyllä mulla toi browse / selaa -nappi näyttää toimivan.

Näin tein...

1) kopioin kuvan osoitteen... (Edit... Kuva on oltava jo valmiiksi netissä, ei onnistu pelkästään omalta kovalevyltä)
2) klikkasin "Image" nappia ja kysyttiin kuvan osoite
3) painoin yhdistelmää Ctrl + V eli liitä
4) lopuksi "vastaa" nappia.

smile_org.gif

Netistä pystyy jokainen liittämään kuvan.
Omalta koneelta en saanut lisättyä kuvaa foorumille ennen kuin taso muuttui VIP-jäseneksi.

Back