• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
nato26 sanoi:
Aika monta kertaa on tullut ajettua tuosta yli sekä ali. aika hämäävästä kuvakulmasta otettu:;):

Jep, niin on tullu ajeltua :) Ihan piruuttaan ajeltii kattoo kui liki pääsee ja näkeeks tuolt mitään kuvattavaa ja olihan siel tollanen aukko :D Vedeltiin tos sit savukkeet samal ni ali meni kolme kyykkyy aika kyytii peräkanaa ja heti perään Turusta päin tohon sillalle paukkuvalla moottorijarrulla tuli yks kyykky joka taitto rampille(soosoo :p) josta joka vaihde rajoittajalle, tais olla vauhtii "riittävästi" isommalla tiellä :)

Jertantie, Raisio
19917901086_202cc93c16_c.jpg

Uusi
19321508824_7cd772fa33_c.jpg

Ite päätät...:) Mä lähen koht ajelee ja kattelee jos vahingos osuis kohdalle, pari paikkaa oli aatoksissakin muttei ainakaan kuukkeliauton ajelun perusteel osuis mut katellaan... :orgmp2:

:doh:...hitto...ei ollu kumpikaan noist, tuli kolmaski paikka mieleen mut en sit ajanu sielt mut himas tarkistin mapsist ni jopas, siel se sit oiski ollu :) No joo, mä en ainakaan kaipaa enää vinkkii ja noukin huomen pois kuleksimast ellei joku nopeempi ennätä.

Viimeksi muokattu:
Olin tulossa laittamaan vinkkiä, mutta homma onkin näköjään hanskassa:thumbup:
On muuten kerrankin semmonen pätkä, jossa tikkarin lukuja noudattamalla on vähän ajamisen makua...

Ohensaarentiellä tuossa...hetken kesti ku rupes hiukoo ni piti käydä Porin subwayssä haukkaas evästä(kasitietä vältellen menopaluu) :grin:
20150725_203757_zpsetwmaur1.jpg

Sit helppo...varmaan ollu ennenki mut ei kyl tol tekstil :)
20150725_210945_zpspkgiprdy.jpg

Viimeksi muokattu:
Back