• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jan76 sanoi:
Sama tääl, voisin luulla et tyyliin 9min noutajan jälkeen olin paikal :grin:

Itteki aika pian varmaan Ravenniumin jälkeen olin siellä. No ei tullu turha reissu kun kurapyöräfoorumilla haettiin ihan samaa :D

Uus onki taas ainaki mulle raapimista aiheuttava :paikallatuulee: Ei voi ees kellonajoista päätellä yhtään mitään ku puuttuu kokonaan millo viimeks muokattu

Jan76 sanoi:
Uus onki taas ainaki mulle raapimista aiheuttava :paikallatuulee: Ei voi ees kellonajoista päätellä yhtään mitään ku puuttuu kokonaan millo viimeks muokattu

No kun on noin nätti keli niin vinkataan saman tien, että kuvien ottoväli on kokonaiset kuusi minuuttia. :orgmp:

ravennium sanoi:
No kun on noin nätti keli niin vinkataan saman tien, että kuvien ottoväli on kokonaiset kuusi minuuttia. :orgmp:

:D...itseasias just rupes vähän hahmottuu et mis oot saattanu kuvan ottaa mut et kai vaan oo ajellu liikennesääntöjen vastaisesti? :grin:

Jan76 sanoi:
:D...itseasias just rupes vähän hahmottuu et mis oot saattanu kuvan ottaa mut et kai vaan oo ajellu liikennesääntöjen vastaisesti? :grin:

Kyllä tuo käsittääkseni ihan yleinen tie on. Jatkuu sillan ohi talon pihaan. Enkä kyllä huomannu mitään kieltojakaan alueella.

qtMDMrx.jpg

Vääntelän porrastie, Lieto

Viimeksi muokattu:
Melkein ehin...:bisseä:
Virhe oli pysähtyä kotimatkalla motoristimessusta tarkistamaan vieläkö rasti on hakematta :tyhmäminä:

Back