• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taitaa kaikkien mopot olla jo talviunilla kun ei jahti pyöri. Tänään olis vielä ollu kelejä mutta huomenna lähtee oma pyörä säilöön joten pitänee jatkaa jahtia ensi vuoden puolella. Onneksi huomenna saa vielä:orgmp:

McStadey sanoi:
Taitaa kaikkien mopot olla jo talviunilla kun ei jahti pyöri. Tänään olis vielä ollu kelejä mutta huomenna lähtee oma pyörä säilöön joten pitänee jatkaa jahtia ensi vuoden puolella. Onneksi huomenna saa vielä:orgmp:

Eihä se ny mihinkää säilöö laiteta, ei vaan oo kerenny ajelee.
Kohtahan väännetään piikit alle ja jatketaan jutaamista.:p

juu , ei vielä säilötä :orgmp: =)
Ei vaan ole kerenny lähtee köröttelee, tänään oli hieno päivä mutta pääsi niin myöhään liikkeelle ettei viittiny tuonne asti konuta enää :D

Paikka oli selvillä alusta pitäen, mutta nyt vasta ehti ajelemaan. Eli Ajolanranta Naantalin Rymättylässä, Ajolantiellä.
ajola_zps49b5bfa0.jpg

Uudeksi tällainen. Valo oli jo vähissä, enkä oikein hallitse kännykällä hämäräkuvausta, mutta kohde selvinnee kuitenkin. Jos halutaan, annan kyllä vinkkejä, että jahti pysyy käynnissä.
uusi_zpsbcaac25c.jpg

Tämä bongattiin ennen pakkasiakin tossa syyskuun alussa mutta ei kai se haittaa :) Onpahan paikka tiedossa kun ehtis vaan :orgmp: baanalle!

jbusa sanoi:
Tämä bongattiin ennen pakkasiakin tossa syyskuun alussa mutta ei kai se haittaa :) Onpahan paikka tiedossa kun ehtis vaan :orgmp: baanalle!

Voi harmi, olen kyllä tätä ketjua tiiviisti seurannut, mutta tuo oli mennyt multa jotenkin täysin ohi. :sad:

Aikamoinen yhteensattuma kuitenkin, että juuri tämän saman kuvan satuin bongaamaan. Ja nyt en pääse edes uutta kuvaa hakemaan tilalle.

joo , allekirjoittanut siellä kävi :)
Sitä olen itsekki ihmetelly et miten sitä osuukin toisten kuvaamiin , vaikka mahdollisuuksia on loputtomasti :grin:

Japoff sanoi:
Sitä olen itsekki ihmetelly et miten sitä osuukin toisten kuvaamiin , vaikka mahdollisuuksia on loputtomasti :grin:

Niinpä! Hassua, että otit asian esille; nimittäin sähkömuseokin oli mielestäni jo aikaisemmin (tosin jo 2011...) :D:p

Mutta kuten jo useasti todettu, ei sillä väliä kunhan pyörät liikkuu ja kuvat vaihtuu! :thumbup:

Oli muuten lähellä ettei käynyt itselle taas vanhanaikaisesti, olin jo lähdössä "Ruskaretkelle" mutta tsekkasin vielä ennen lähtöä... Muuten mitään mutta olis taas myöhästynyt samalta rastilta samalle miehelle! :grin:

Viimeksi muokattu:
jbusa sanoi:
Niinpä! Hassua, että otit asian esille; nimittäin sähkömuseokin oli mielestäni jo aikaisemmin :D:p

Mutta kuten jo useasti todettu, ei sillä väliä kunhan pyörät liikkuu ja kuvat vaihtuu! :thumbup:

Oli muuten lähellä ettei käynyt itselle taas vanhanaikaisesti, olin jo lähdössä "Ruskaretkelle" mutta tsekkasin vielä ennen lähtöä... Muuten mitään mutta olis taas myöhästynyt samalta rastilta samalle miehelle! :grin:

siinä se oliski historia toistanut itseään :)-

Sori Splite, ehdin jo kuvaamaan kohteen, kun olin eilen illalla ajelemassa. Eli Kaarinan Hong Kong löytyy Laasmäenkadulta.

IMG_1256.JPG

Tuntuu siltä, että uuden kohteen keksiminen alkaa nykyisin olla jo vaikeampaa kuin etsittävän kohteen löytäminen. :D No, tässä olisi kuitenkin seuraava.

IMG_1253X.jpg

Viimeksi muokattu:
Back