• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Seikkailu_R sanoi:
On tietoa, ei heti unohdu edellinen reissu tuonne, pakkanen kuori nahat poskipäistä... :itkupilli:

Toi sama kohde oli nimittäin jo viime talvena. Minäkin olin sitä hakemassa, mutta Seikkailu_R ehti ensin, tuli matkalla vastaan ja morjestettiin. :) Kohtaamisesta löytyy kuvakin tästä ketjusta, onneksi säilyin itse ilman paleltumia.

Tarvasjoen hautuumaa:
xj9n.jpg

Sitten seuraavaa kohdetta:
ogwo.jpg

Vinkki: Saa sieltä bensaakin :)

Mä joudun varmaan ainaki jäämään oottelee vinkkii jos sellasen joutuu josainkohtii antamaan...jotenkin tuttu mut sit ei kuitenkaan :dunno:

fayout sanoi:
Tarvasjoen hautuumaa:
Tarvasjoen-hautausmaa.jpg

Sitten seuraavaa kohdetta:
Kuvajahti200913.jpg

Vinkki: Saa sieltä bensaakin :)

Sun kuvat antaa tämän:

Error (403)
It seems you don't belong here! You should probably sign in. Check out our Help Center and forums for help, or head back to home.

tonttuj sanoi:
Sun kuvat antaa tämän:

Error (403)
It seems you don't belong here! You should probably sign in. Check out our Help Center and forums for help, or head back to home.

no prkl.. ei paranis käyttää dropboxia.
Korjattu

Back