• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
toi on niin vanhaa tietoo et ei mun haku ees oo tossa :)-
Niitä on tänä vuonnakin yli 200 ....

Ei noita kukaan muista , en ainakaan minä ...

Eikä sil oo minusta väliäkään, pääasia kai ajelu ?
kunhan ei ihan kokoajan samoissa paikoissa käydä , se olis tylsää.
Mutta se pätee jo samaan ilman suuntaan , en mä ainakaan jaksa joka toinen päivä ajaa esim 8 tietä =D

mut eniveis ihan hyvä kohde , kunhan kuittasin kun tuntuu olevan täällä tapana ;)

Japoff sanoi:
toi on niin vanhaa tietoo et ei mun haku ees oo tossa :)-
Niitä on tänä vuonnakin yli 200 ....

Ei noita kukaan muista , en ainakaan minä ...

Eikä sil oo minusta väliäkään, pääasia kai ajelu ?
kunhan ei ihan kokoajan samoissa paikoissa käydä , se olis tylsää.
Mutta se pätee jo samaan ilman suuntaan , en mä ainakaan jaksa joka toinen päivä ajaa esim 8 tietä =D

mut eniveis ihan hyvä kohde , kunhan kuittasin kun tuntuu olevan täällä tapana ;)

:thumbup:...pääasia et jahti etenee ja joo, ei nois näy munkaan hakui ku siel näkyy vaan ilmeisesti maksaneiden jäsenten haut.

Jan76 sanoi:
No ei toi ihan hetkeen ollu oo :blink:

Heinäkuussa 2013 ;)

Mut älä oo murhellinen , ei toi lista oo ees päivitetty , ni ei mekään olla :grin:
Ja mitä välii muutenkaan , kunhan pyritään keksimään uutta ettei ainakaan tarkoituksella toisteta.
Ja on se kuva kulma nyttekin hiukan eri ;)

Japoff sanoi:
Heinäkuussa 2013 ;)

Mut älä oo murhellinen , ei toi lista oo ees päivitetty , ni ei mekään olla :grin:
Ja mitä välii muutenkaan , kunhan pyritään keksimään uutta ettei ainakaan tarkoituksella toisteta.
Ja on se kuva kulma nyttekin hiukan eri ;)

Joo, en mä oo murheellinen :grin: Huomen ois ollu rasti jo vähän kauempaakin mut en kehdannu jättää uutta rastii "roikkumaan" ni joku piti valita :)

Kuusistosta löytyy tällainen kirkko.
20130914_102732_zpsc41e2715.jpg

Onkos tällainen kohde tuttu?
20130914_105219_zpsa6f2c1c8.jpg

Viimeksi muokattu:
Japoff sanoi:
pakko sanoo et kyl nyt pikkasen historia toistaa .....
No voi harmi.:sad: yritin kyllä katsoa ainakin kaikki uusimmat ja noi 2011 ja 2012 kuvatut kohteet kartalta, mutta en huomannut olleen. Vaan ei kai tuota enää kannata vaihtaakaan kun joku on jo ehkä matkalla tai hakemassa uutta kohdetta jo?

boxteri sanoi:
No voi harmi.:sad: yritin kyllä katsoa ainakin kaikki uusimmat ja noi 2011 ja 2012 kuvatut kohteet kartalta, mutta en huomannut olleen. Vaan ei kai tuota enää kannata vaihtaakaan kun joku on jo ehkä matkalla tai hakemassa uutta kohdetta jo?

ei se haittaa :grin:
Osui vaan juuri kun satuttiin asiasta jutteleen,
ja mun vielä helppo sanoo ku satuin ite noi rastit hakemaan, emmäkään TODELLAKAAN niit kaikkii muista mitä on ollu.
Ja se on muuten hauskanen sattuma, et miten edes osuu samat kohteet kun kuitenki kuvaamista kyl piisaa :)

Olin juuri kirjoittamassa viestiä ja lisäämässä uutta kohdetta, kun tuli s-posti uudesta viestistä ketjuun. Taidettiin olla tunti-pari ennen Jan76:sta paikalla, mutta ajeltiin kaikessa rauhassa ja käytiin välillä tauollakin hörppimässä kupit kuumaa. Kotona sitten vasta katsoin, ettei vieläkään ole tullut lisää viestejä, niin jospa kuitenkin pistäisi uuden kohteen. Mutta nyt saa Jan76 hoitaa seuraavan kohteen. Mukavahan tuolla oli ajella vaikkei keli ihan eilisen veroinen enää ollutkaan, vähän syksyisen tuntuinen tuuli välillä puhalteli.
20130915_152515_zps1a343216.jpg

Jan76 sanoi:
Sori boxteri :D Uudeks vaiks tällänen, kirkko toisel puolel tietä ku hautausmaa, ainaki osa siit.

Tuttu olisi paikka, olisi kuvakin valmiina kun meinasin uudeksi kohteeksi :D. Kuvan ottamisajankohta vain hiukan liian aikainen eli hakekoon muut, en viitsi tuonne heti uudestaan ajella.

boxteri sanoi:
Tuttu olisi paikka, olisi kuvakin valmiina kun meinasin uudeksi kohteeksi :D. Kuvan ottamisajankohta vain hiukan liian aikainen eli hakekoon muut, en viitsi tuonne heti uudestaan ajella.

Tuli tuol melkosena yllätyksenä setä sininen prätkäl erääl bussipysäkil, mun onneni et oli jo asiakas "hallussa" :p

Back