• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sauvo Rantola

Kuvajahti2407131.jpg

Missä sosiaalitilat?

Kuvajahti2407132.jpg

hitto kun tonne joutuu kiertämään ihan hullusti ,mutta onnex pääsee helposti pois..

Hyvä että ollaan jäljillä; ajattelin jo että ei kai tämä paha ole? Tylsän tien varressa kyllä...

Rastipaikka oli kyllä aivan kuiva hetki sitten kun ajoin ohi eli ei muuta kuin :orgmp:

YkkösCafe, Piikkiö
9372303584_d4f353565f_b.jpg

Meinasin ensin lipsauttaa Cafe Piikkiön kuvan , mut sitten hokasin et perskuta , mähän oon vääräl puolel :grin:
Uusi kohde
9372438252_28628762e8_b.jpg

Viimeksi muokattu:
Jan76 sanoi:
Hävis täält, mobiilis näkys kyl... :dunno:

Kyl mul näkyy molemmat.

Tullu ajeltua tänään paljon pikkuteitä ja tollasiahan siellä aina välistä on, mut en tiedä ajoinko just tuon ohi...

Veit edellisen minuuttipelillä mun nenän eestä =P

McStadey sanoi:
Kyl mul näkyy molemmat.

Tullu ajeltua tänään paljon pikkuteitä ja tollasiahan siellä aina välistä on, mut en tiedä ajoinko just tuon ohi...

Veit edellisen minuuttipelillä mun nenän eestä =P

Nopeet elää, sori :p Nyt näkyy taas mullakin näemmä tuol ylempänäkin..jos annan vinkiks tohon Ylijoen... :;):

Back