• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä uutta haettavaa
6273404400_da56a332c5_z.jpg

kaupungillakin on mukava ajella näin juhannuksena kun on hiljainen liikenne

Käyn ilta-ajelulla poimimassa tuon venesataman kuvan
Noi voi harmi, just olin postaamassa kuvia  
bawling.gif

Ensi kerralla sitten  
wink.gif
Siis olitko jo ottanut kuvat siinä vaiheessa kun toinen ilmoittaa että on vasta menossa? Minun mielestäni siinä tapauksessa sen kun postaat vaan.
harmi, tästä tilanteesta käytiin aikaisemmin pieni keskustelu tässä ketjussa ja päädyttiin jotenkin epävirallisesti siihen, että se ketä lähtee kuvaa hakemaan laittaa tänne jonkun ilmoituksen ettei muille tule hukkareissuja..

sanoi:
Entäs jos tuon voisi ikään kuin "varata". Eli postais vaikka kypärä päässä, että lähden nyt hakemaan tuota.
Muut sitten odottais kynsiä pureskellen sen seuraavan tunnin, että mistä se seuraava rasti löytyy...

Ainahan tämä ilmoitussysteemi ei välttämättä toimi.
Jos on jo ajelulla ja bongaa rastin,niin myöhäistä se siinä kohtaa on ilmoittaa.

Muutenhan se on tietty hyvä jos ilmoittaa lähdöstä.

Onhan se toisaalta kurjaa lähteä turhaan kuvaa napsimaan, kun toinen on ehtinyt sen jo ottamaan, mutta eikö tässä pidä olla juuri sitä pientä jännitystä. Ei kai kukaan oikeasti lähde ajelemaan vain kuvaa ottaakseen  
crazy.gif

Eikös se ole ihan yhtä hyvä tekosyy lähteä ajelemaan kuin mikä tahansa muukin...
tounge.gif

Niinpä! Itellä monta kertaa käyny jo et on kuva tullu sillä välin ku oon ajanu paikalle, mut mitä sit. Sit vaan keula kohti uusia mutkia ja better luck next time.
062802moto_prv.gif

Otetaanko tavaksi että kuvan ottaja "merkkaa" ottopaikan aina kun kuva on otettu, kumia polttamalla tietenkin tai sit muuten vaan sudittelemalla jos on soraa?
tounge.gif

Mut kuitenkin, omasta mielestä se saa kuvan lisätä joka kuvan ekana foorumeille pystyy toimittamaan, on toi varaaminenkin hieman sieltä, jossei nyt max tunnin sisällä kuva ole foorumeilla.

Back