Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noi voi harmi, just olin postaamassa kuviaKäyn ilta-ajelulla poimimassa tuon venesataman kuvan
Siis olitko jo ottanut kuvat siinä vaiheessa kun toinen ilmoittaa että on vasta menossa? Minun mielestäni siinä tapauksessa sen kun postaat vaan.Noi voi harmi, just olin postaamassa kuviaKäyn ilta-ajelulla poimimassa tuon venesataman kuvan![]()
Ensi kerralla sitten![]()
harmi, tästä tilanteesta käytiin aikaisemmin pieni keskustelu tässä ketjussa ja päädyttiin jotenkin epävirallisesti siihen, että se ketä lähtee kuvaa hakemaan laittaa tänne jonkun ilmoituksen ettei muille tule hukkareissuja..Siis olitko jo ottanut kuvat siinä vaiheessa kun toinen ilmoittaa että on vasta menossa? Minun mielestäni siinä tapauksessa sen kun postaat vaan.Noi voi harmi, just olin postaamassa kuviaKäyn ilta-ajelulla poimimassa tuon venesataman kuvan![]()
Ensi kerralla sitten![]()
sanoi:Entäs jos tuon voisi ikään kuin "varata". Eli postais vaikka kypärä päässä, että lähden nyt hakemaan tuota.
Muut sitten odottais kynsiä pureskellen sen seuraavan tunnin, että mistä se seuraava rasti löytyy...
Taas tuli katteltua tollasia vanhoja kirkkoja tunnin verran ennen ku löyty oikee. Toi paremman laatunen kuva olis aluks voinu vähän avittaa. Noooh.. huomenna aamuvuoro ni ei kyl tänään kehtaa tätä enää hakee, mut jos huomenna on vielä noutamatta ni vois käydä ajelemas.Ja seuraava:
Joo tuo iPadin sisäisen kameran ulosanti on kyllä niin kuraa että voi ihme. Tarvii varmaan investoida camera connection kitin verran.Taas tuli katteltua tollasia vanhoja kirkkoja tunnin verran ennen ku löyty oikee. Toi paremman laatunen kuva olis aluks voinu vähän avittaa.
Mitä turhia. Kyl se tolla löyty. Ei tainnu kukaan tänään enää lähtee ajamaanJoo tuo iPadin sisäisen kameran ulosanti on kyllä niin kuraa että voi ihme. Tarvii varmaan investoida camera connection kitin verran.Taas tuli katteltua tollasia vanhoja kirkkoja tunnin verran ennen ku löyty oikee. Toi paremman laatunen kuva olis aluks voinu vähän avittaa.
Juu kyllä sinne ihan asvalttitie menee kun kääntyy Karunan suuntaan vasta Sauvon keskustan kohdalta. Sitten jos Rantolasta jatkaa vielä eteenpäin tulee taas takaisin Kemiöntielle.Valittin ehkä pahimman reitin ku tulin kartan mukaan suoraan mut siin se ny o. Menin jotain vanhaa tietä aka. 20min sora-EK. Kuvassa on siis Karunan kirkko.