• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu en tökkinyt ketään sormella =)
Kunhan yleisesti vaan kommentoin :grin:
Kiva että uusia hakureita ilmaantuu :thumbup:

kaiken hienointa kun joku löytää jonki hienon kaffepaikan tai jne ,,,

PS kyyl mä tota laatikkoo just siivosin

Japoff sanoi:
Juu en tökkinyt ketään sormella =)
Kunhan yleisesti vaan kommentoin :grin:
Kiva että uusia hakureita ilmaantuu :thumbup:

kaiken hienointa kun joku löytää jonki hienon kaffepaikan tai jne ,,,

PS kyyl mä tota laatikkoo just siivosin

Jos laitetaan snowclonil vinkki ja haetaan heidän laittama kolmen kimpas WDW:n kanssa...? :thumbup:

Edit...vai onks huomen jokiranta?

Viimeksi muokattu:
Jan76 sanoi:
Jos laitetaan snowclonil vinkki ja haetaan heidän laittama kolmen kimpas WDW:n kanssa...? :thumbup:

Edit...vai onks huomen jokiranta?

Mä oon taas X päivää muualla (Just olin poissa, siks kesti niin kauan hakea). Oon töissä toisella paikkakunnalla ja emäntä asuu toisella =) Eli suhailen 3 paikkakunnan välillä niin Turku ei oo suurimmalla prioriteeteistä. Täälä ei oo muuta hauskaa ku ajaminen ;) Mut viimeistään ensviikon alussa mukana taas.

WDW sanoi:
Mä oon taas X päivää muualla (Just olin poissa, siks kesti niin kauan hakea). Oon töissä toisella paikkakunnalla ja emäntä asuu toisella =) Eli suhailen 3 paikkakunnan välillä niin Turku ei oo suurimmalla prioriteeteistä. Täälä ei oo muuta hauskaa ku ajaminen ;) Mut viimeistään ensviikon alussa mukana taas.

Okei :) Haeskellaan toiste sitte, ei muuta ku turvallisia kurvailuja muuallakin :)

Piti tänään käydä siirtääs mut ei sit tarviikaan, selkä pamahti :rant: Nooh, jos tropeil sais viikonlopuks kuntoon ni :orgmp2:

Löytyhän se oikeakin, kiitos Gixxeri kuskin :thumbup:
Louhisaaren kartanolinna
Louhisaarentie 244
21240 Louhisaari
v0q5Pqf.jpg

Ja uutta

WDgpCjg.jpg

Viimeksi muokattu:
Kuparivuorelta Naantalissa tuolla
20150823_131519_zpswyvcbnqr.jpg

20150823_141010_zpsxvcbgdde.jpg

Kappas, rajas kuvasta sanan ennen foodsia jotenkin... :)- No, sen edessä sana joka jää jäljelle kananmunasta ku niist jätetään se "tekijä" pois...

Viimeksi muokattu:
No ei ollu kyl kaukana.. kääntyy 90 astetta oikealle edellisestä ni siinähän se :D
sIwXyTJ.jpg

Uus
y5TYDzq.jpg

Edit; ehkä helpommin tunnistettava kuva samasta paikasta vaihdettu tilalle

Viimeksi muokattu:
imagebe667.jpg

Särkänsalmen silta.

image22681.jpg

Vaikia löytää paikkoja jotka olis pimiässäkin tunnistettavia.

Viimeksi muokattu:
Back