• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Savon ympäristö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikez
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jouni K sanoi:
Jep, samaa kaipaisin minäkin. En muista tähän kiinnittäneeni huomiota joten pieni hjälppi
olis paikallaan. :;):

No perskuta, eihän tämä nyt voi olla vaikea ollenkaan. Ison tien varressa ja kaikkee...no, 26km edellisestä... ja eteläisessä Pohjois-Savossa.

No hieno juttu, viikonlopuksi lupaileekin ihan mukavia ajokelejä niin vois käydä etsiskelemässä uusia paikkoja.

Kato, taas ollaan etelän puolella... mut ei se mittään - kyl toi tosta lähtee. Pitäisköhän lähteä kummeja moikkaamaan...

Jouni K sanoi:
No miten onko kellään hahmottumassa paikka ?
Juu, veljpojalla oli nuo ristilliset rakennukset paremmin hanskassa... Löytyy tuo kyllä kuukkelillakin, mulla oli vaan jäänyt tuolta kulmalta pari pitäjää unholaan.

Mulle tää on tuttu paikka, sekä pappa että mummo lepää tuolla haudassa ja isoveli lopetti oman elämänsä muutaman kilsan päässä.. Tuolla olen koko elämäni kesät pyörinyt.. Vihjeeksi annan Suomen pisimmän sisävesikanavan sulun...

28072012141.jpg

Toivon mukkaan tämä nyt mäni oikein, kuvakulma ainaski on väärä mut eikös tässä tuo Tervon piruntorjuntabunkkeri ollu kyseessä?

P7280106.jpg

Siinäpä ois seuraava sikäli mikäli tuo edellinen nyt meni multa oikein. Ideaköyhyys iski ja otin kuvan kotikylältä.

Kyllä oot ihan oikealla bunkkerillä käynyt !

Kun vaan vaihtuis nämä kuvat hieman nopeammin mutta taitaa nämä ajelukelitkin vaikuttaa ainakin osittain tähän ketjuun :blink:

tomppan sanoi:
Hiljasta tuntuu olevan, laitetaanko jotain lisävihjettä?
Mää en ainakaan tartte - sen verran on tullut vietettyä aikaa kyseisellä paikkakunnalla että oli oikeastaan aika helppo mulle ja kuukkelikin vahvisti uskoni. Tarttee vaan katella amusella minne sadepilvet mun tien vie...

Eihän tästä ois kuin k****n luikaus tuohon, on niin monta kertaa tullut tuossa maisemia kateltua. Kun vaan viitsis lähteä ja ideakin olis valmiina seuraavaan kuvaan.

Ja sitten ne muut heimot väittää että savolaiset on saamattomia, ei pidä paikkaansa kun täällä vaihtuu kuva joka toinen tai kolmas viikko :p:p

Ja minäkin taidan laittaa eka vilkun tällä kertaa oikealle - Ylä-Savossa tulee iltapäivästä vettä (yllätys yllätys). Jospa kävis kattomassa mikä on meininki Uukuniemessä tänään.:smoking:

Back