• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Savon ympäristö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikez
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Warkauden lentokentällähän sitä tuli käytyä...

2011%5C08%5C08%5Cbikepics-2253539-full.jpg

Laitetaans kolmen foton setillä seuraava...

2011%5C08%5C08%5Cbikepics-2253537-full.jpg

2011%5C08%5C08%5Cbikepics-2253536-full.jpg

ja vihjeenä:

2011%5C08%5C08%5Cbikepics-2253538-full.jpg

Hienoa. Lähtihän se liikkeelle.
062802jumpie_prv.gif

Minä jo eilen kävin bongailemassa vanhoja rasteja (porilaisten hautaa). En oikeastaan ihmettele että rastin sijainti aiheutti ahdistusta mr Enkerossa kun ottaa kaluston huomioon. Viimeset 50 metriä nenä edellä ajettavalla mopolla mettäkoneuran näkösellä polulla vaatii jos asennetta...

Edit: No perskuta, tosta vierestähän mä eilen illalla ajelin...tänään en kyl viiti - sen verran kastuin ettei taida vieläkään olla kamat kuivunu.

Tuon haku ei pitäisi ainakaan vihjeestä jäädä kiinni...  Vai ?

Ja reittikin osuu parhaimpaan ajeluseutuun
thumbs-up.gif

Tuon haku ei pitäisi ainakaan vihjeestä jäädä kiinni...  Vai ?

Ja reittikin osuu parhaimpaan ajeluseutuun  
thumbs-up.gif
Mulla meni näemmä about 13 minuuttia selvittämiseen. Olis kyllä ratkennut sillä keskimmäiselläkin kuvalla...

Seutu olis kyllä parasta ja aurinkokin paistais mut ei sitä ihan joka ilta viitti tonnekkaan ajella. Tulis kuitenkin parinsadan kilsan haku...mut viikonloppuna viimestään.

Hakekee ny joku tuo poijjes ! Loma alkaa loppumaan ja ajoaika vähenee entisestään...
Jospa tuon kävisi iltapäivällä hakemassa. Ellei joku muu ehdi ensin. Uusikin olisi jo mietittynä....
No huomenna se lähtee jos et tänään hoida hommaa...tai oikeestaan...
idea3.gif
muijahan pääsee yhdeltä töistä...
Minä olen paikalla noin kello 13.00,joten pitäkäähän kiirettä.

Hakekee ny joku tuo poijjes ! Loma alkaa loppumaan ja ajoaika vähenee entisestään...
Jospa tuon kävisi iltapäivällä hakemassa. Ellei joku muu ehdi ensin. Uusikin olisi jo mietittynä....
idea3.gif
Jos polip tarkoittaa tänään lauantaina klo 13 niin ei ehdi....Pitää ensin heittää nuoriso kotilolla Jurassiciin ja sitten mopo käyntiin....

idea3.gif
Jos polip tarkoittaa tänään lauantaina  klo 13 niin ei ehdi....Pitää ensin heittää nuoriso kotilolla Jurassiciin ja sitten mopo käyntiin....
Mä luovutan - tämän päivän lenkit taitaa rajoittua muutenkin Briggs & Strattonin kanssa kävelyyn.

Mut viekää se lippu vaikka Punkaharjulle...huomenna vois lähtee vaihteeks vaikka itärajan suuntaan...
062802moto_prv.gif

_small.jpg

Uusi kuva on todellakin edellisestä itään,kuten joku toivoikin.
Vaan missähän asiakkaiden uintia varjellaan näin järeillä aseilla?

Tunnin myöhästyin Sairalanmäeltä ja sen jälkeen netin äärestä. Polipin kiihdytysjäljet vain näkyivät tuosta kohdasta.... Jottei samalla reissulla hakemani uusi kuvapaikka jäisi turhaksi, niin käykääpäs joskus ajelemassa Lintusaloon niin pitkälle kuin päällystettä riittää. Hienot paikat. Siinä kuvassa olisi ollut kyltti Nestorinranta, joka käsittääkseni on Miikkulaisen kotipaikka eli Junnu Vainion norppalaulun inspiraation lähde... Niin, ja motoristien suosima Lietveden kahvio menee ensi viikolla kiinni. Olipas hyvät kahvit ja piirakat.

Tunnin myöhästyin Sairalanmäeltä ja sen jälkeen netin äärestä. Polipin kiihdytysjäljet vain näkyivät tuosta kohdasta.... Jottei samalla reissulla hakemani uusi kuvapaikka jäisi turhaksi, niin käykääpäs joskus ajelemassa Lintusaloon niin pitkälle kuin päällystettä riittää. Hienot paikat. Siinä kuvassa olisi ollut kyltti Nestorinranta, joka käsittääkseni on Miikkulaisen kotipaikka eli Junnu Vainion norppalaulun inspiraation lähde... Niin, ja motoristien suosima Lietveden kahvio menee ensi viikolla kiinni. Olipas hyvät kahvit ja piirakat.
Pari kertaa olen Lintusalossa ajellut ja todella hieno paikka motoristille.
Ihme,että joskus on ollut varaa päällystää niin pieni tie!
Tasan 13.00 olin kuvauspaikalla.Odottelin vielä kotosalla,jos joku toinen
ehtisi ensin,mutta viestit antoivat ymmärtää,että tänään ei olisi kukaan menossa
kalmistolle.
Tunnistaako kukaan uutta kohdetta?

Back