Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla meni näemmä about 13 minuuttia selvittämiseen. Olis kyllä ratkennut sillä keskimmäiselläkin kuvalla...Tuon haku ei pitäisi ainakaan vihjeestä jäädä kiinni... Vai ?
Ja reittikin osuu parhaimpaan ajeluseutuun![]()
Tuttu paikka. Piti ihan mielenkiinnosta katsoa kartasta se, että mihin kolmesta kunnasta paikka kuuluu. Selvisi, joskin aika lähellä on piste, jossa kaikki kunnat yhtyvät...Nyt kun kyse on synnyinpitäjästäni,niin katson olevani tässä
tapauksessa ns. jäävi.
Kumpi käy vai odotellaanko mustaa hevosta?Tuttu paikka. Piti ihan mielenkiinnosta katsoa kartasta se, että mihin kolmesta kunnasta paikka kuuluu. Selvisi, joskin aika lähellä on piste, jossa kaikki kunnat yhtyvät...Nyt kun kyse on synnyinpitäjästäni,niin katson olevani tässä
tapauksessa ns. jäävi.
Jospa tuon kävisi iltapäivällä hakemassa. Ellei joku muu ehdi ensin. Uusikin olisi jo mietittynä....Hakekee ny joku tuo poijjes ! Loma alkaa loppumaan ja ajoaika vähenee entisestään...
No huomenna se lähtee jos et tänään hoida hommaa...tai oikeestaan...Jospa tuon kävisi iltapäivällä hakemassa. Ellei joku muu ehdi ensin. Uusikin olisi jo mietittynä....Hakekee ny joku tuo poijjes ! Loma alkaa loppumaan ja ajoaika vähenee entisestään...
Minä olen paikalla noin kello 13.00,joten pitäkäähän kiirettä.No huomenna se lähtee jos et tänään hoida hommaa...tai oikeestaan...Jospa tuon kävisi iltapäivällä hakemassa. Ellei joku muu ehdi ensin. Uusikin olisi jo mietittynä....Hakekee ny joku tuo poijjes ! Loma alkaa loppumaan ja ajoaika vähenee entisestään...muijahan pääsee yhdeltä töistä...![]()
Jos polip tarkoittaa tänään lauantaina klo 13 niin ei ehdi....Pitää ensin heittää nuoriso kotilolla Jurassiciin ja sitten mopo käyntiin....Minä olen paikalla noin kello 13.00,joten pitäkäähän kiirettä.No huomenna se lähtee jos et tänään hoida hommaa...tai oikeestaan...Jospa tuon kävisi iltapäivällä hakemassa. Ellei joku muu ehdi ensin. Uusikin olisi jo mietittynä....Hakekee ny joku tuo poijjes ! Loma alkaa loppumaan ja ajoaika vähenee entisestään...muijahan pääsee yhdeltä töistä...![]()
Mä luovutan - tämän päivän lenkit taitaa rajoittua muutenkin Briggs & Strattonin kanssa kävelyyn.Jos polip tarkoittaa tänään lauantaina klo 13 niin ei ehdi....Pitää ensin heittää nuoriso kotilolla Jurassiciin ja sitten mopo käyntiin....Minä olen paikalla noin kello 13.00,joten pitäkäähän kiirettä.No huomenna se lähtee jos et tänään hoida hommaa...tai oikeestaan...Jospa tuon kävisi iltapäivällä hakemassa. Ellei joku muu ehdi ensin. Uusikin olisi jo mietittynä....Hakekee ny joku tuo poijjes ! Loma alkaa loppumaan ja ajoaika vähenee entisestään...muijahan pääsee yhdeltä töistä...![]()
Pari kertaa olen Lintusalossa ajellut ja todella hieno paikka motoristille.Tunnin myöhästyin Sairalanmäeltä ja sen jälkeen netin äärestä. Polipin kiihdytysjäljet vain näkyivät tuosta kohdasta.... Jottei samalla reissulla hakemani uusi kuvapaikka jäisi turhaksi, niin käykääpäs joskus ajelemassa Lintusaloon niin pitkälle kuin päällystettä riittää. Hienot paikat. Siinä kuvassa olisi ollut kyltti Nestorinranta, joka käsittääkseni on Miikkulaisen kotipaikka eli Junnu Vainion norppalaulun inspiraation lähde... Niin, ja motoristien suosima Lietveden kahvio menee ensi viikolla kiinni. Olipas hyvät kahvit ja piirakat.