Vehmaan kartano juvalla ja tossa kuitti
http://www.motot.net/galleria/kuvat/8/78320_medium.jpg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elä nyt kovin etäs vie - jiäp vielä sinne.Likellä olisi.Enpä taida käydä yöjuoksulla eiku ajelulla.Huomenna en kerkiä.Ja tiistai aamuna lähtö SuomussalmelleHHHHHmmmmm jos kävis näkkäsemässä lipun pohjoiseen![]()
![]()
Paikka on hyvinkin tuttu, kun on kyseisessä universumin keskipisteessä asunut pari vuosikymmenystä. Ja olisi siellä jonkinlainen pyöräkin samalla paikkakunnalla. Harmi kun on itse Vantaalla.Luulen tietäväni paikan ja olen vieläpä Savon alueella, harmi vaan kun pärrä on vajaan 400km päässä Helsingissä![]()
Kyllähän minä. Saa poonusta kun tankkaa ABC:lläps. Eihän mr Enkero käynyt tankilla Mikkelin ABCilla tänään siinä iltaseiskan maissa?
Sitähän mekin saatiin... Pisteet erityisen reippaasta morotuksesta siitä lipan alta.Kyllähän minä. Saa poonusta kun tankkaa ABC:lläps. Eihän mr Enkero käynyt tankilla Mikkelin ABCilla tänään siinä iltaseiskan maissa?![]()
Ei vissiin...eikä ny pitäis olla edes paha ja vielä keskellä pelikenttää. Yrittäkääs ny saada lippu liikkumaan.^eikös tuota meinaa kukaan hakea täh ?