Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vielä avautunut mulle että missä ja mikä tämä paikka on ?Se olisi kuvattu.
Eli kyseessähän oli Manttaalisäätiön talo aka Manttu Kangaslammilla. Tiälä näe.Ei vielä avautunut mulle että missä ja mikä tämä paikka on ?Se olisi kuvattu.
Laitettaskos siis selitys paikasta niin vois joskus käydä ihan asioikseen vilkasemassa.
Se on riittävän hyvin linkitetty, kun ei tällä näppäimistöllä ja hiirellä parempaan pysty.Tsemppaas, Petteri, noiden kuvalinkkien kanssa![]()
En minäkään tiennyt missä tuommoinen pytinki sijaitsee, mutta Googlen kuvahaulla se sijainti löytyi.Ei vielä avautunut mulle että missä ja mikä tämä paikka on ?Se olisi kuvattu.
Laitettaskos siis selitys paikasta niin vois joskus käydä ihan asioikseen vilkasemassa.
Noku puhelimella se näkyi ihan itikanv-un kokoisenaSe on riittävän hyvin linkitetty, kun ei tällä näppäimistöllä ja hiirellä parempaan pysty.Tsemppaas, Petteri, noiden kuvalinkkien kanssa![]()
Loppumetreillä oli huumorintaju sen verran koetuksella tuolla pirilaisissa että joutui tehdä tiedustelun jalan... Odotan sitä että joku hilaa prätkänsä vaikka Liittokivelle!Pöh, onneks en sit lähteny...enks mä ny sit pääsekkään Puumalaan tällä viikolla![]()
Tässä se tulee maakunta tutuksi. Enpä tiennyt tuollaisia Neitvuoria olevan olemassakaan mut nytpä tiedän senkin. Onneksi mulla on tuollainen allroad-mallin mopo - kai tuonne tie on kun Suzukikin on sinne selvinnyt...Loppumetreillä oli huumorintaju sen verran koetuksella tuolla pirilaisissa että joutui tehdä tiedustelun jalan... Odotan sitä että joku hilaa prätkänsä vaikka Liittokivelle!Pöh, onneks en sit lähteny...enks mä ny sit pääsekkään Puumalaan tällä viikolla![]()
Katsotaas onnistuiskos liittää linkki tms... Lienee tuo luoto tuossa:Mut hyvä idea seuraavaks, missäs tuo tuollainen Liittokivi on?
Linkki Google mapsiin
Lupaan pyhästi olla viemättä mopoani tuonne. Koskaan. Muuten mörökölli minut vieköön.Katsotaas onnistuiskos liittää linkki tms... Lienee tuo luoto tuossa:Mut hyvä idea seuraavaks, missäs tuo tuollainen Liittokivi on?
Linkki Google mapsiin
Ei sitä tuolla vilkkaassa taajamaliikenteessä kerkee kaikkea huomaamaan vaikka siinä onkin neljänkympin rajoitus.Krhmm tuosta Kangaslammin manttaalitalosta, en tiedä että montakohan kertaa olen jo ajanut tuon ohi mutta vanha kunnon puusilmä iski enkä juutasta kuvasta tunnistanut. Ja tien vieressä oleva kohde. Pitäsköhän luovuttaa ihan suosiolla tuo kortti pois kun ei kerta näe...![]()
![]()
Niin ja silmät kiinni !Naperona vedettiin Tunturilla umpipimeessä ilman valoja ja ai että oli jännää. Sillee se tuntui vauhtikin paljon kovemmalta.![]()
Paluumatkalla tuli joku Iso-Enska vastaan - liekö ollut samalla asialla. No kohta varmaan kuullaan jos näin on.