• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Savon ympäristö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikez
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kahvila-Ravintola Tulenliekki Heinävedellä
img52461.jpg

Ja seuraavaksi tänne

img52521.jpg

Olikin rasti karannut Pohjois-Karjalan puolelle...Outokumpuun wanhalle kaivokselle. Sattui kuvaan näköjään samat koivutkin.

Mut nyt se on pelastettu takaisin Savonmualle. Haukiveen kiertäjät ei voi tämän rastin ohi ajaa hokasematta.

Se olisi kuvattu.
Ei vielä avautunut mulle että missä ja mikä tämä paikka on ?

Laitettaskos siis selitys paikasta niin vois joskus käydä ihan asioikseen vilkasemassa.
Eli kyseessähän oli Manttaalisäätiön talo aka Manttu Kangaslammilla. Tiälä näe.

Ja sitten tarttee vissiin lähteä käymään Sulkavalle sotahistorian perässä. Mut sinne on varmaan ihan pakko ajaa Puumalan kautta...Kaikki tiet Sulkavalle menevät Puumalan kautta...vai oliks se kuitenkin toisinpäin...
062802moto_prv.gif

Olipa kesän paskin rasti:
c6c0005f.jpg

Mutta ei jäädä hirveesti huonommaksi, paitsi että hirvikärpäsiä oli täällä merkittävästi vähemmän:
ad70e08f.jpg

Enskakuskeilla voi olla jopa hauskaa, kyykyllä on vähän kyseenalaista tuo nautinto ;)

Pöh, onneks en sit lähteny...enks mä ny sit pääsekkään Puumalaan tällä viikolla  
bawling.gif
Loppumetreillä oli huumorintaju sen verran koetuksella tuolla pirilaisissa että joutui tehdä tiedustelun jalan... Odotan sitä että joku hilaa prätkänsä vaikka Liittokivelle!
Tässä se tulee maakunta tutuksi. Enpä tiennyt tuollaisia Neitvuoria olevan olemassakaan mut nytpä tiedän senkin. Onneksi mulla on tuollainen allroad-mallin mopo - kai tuonne tie on kun Suzukikin on sinne selvinnyt...

Mut hyvä idea seuraavaks, missäs tuo tuollainen Liittokivi on?
40_463bfbe04c36d6f4674fd4eb22c28da354c06c25623bd330e0d6fa60014151b9.jpg

blush.gif
Krhmm tuosta Kangaslammin manttaalitalosta, en tiedä että montakohan kertaa olen jo ajanut tuon ohi mutta vanha kunnon puusilmä iski enkä juutasta kuvasta tunnistanut. Ja tien vieressä oleva kohde. Pitäsköhän luovuttaa ihan suosiolla tuo kortti pois kun ei kerta näe...
lookaround_orig.gif

blush.gif
Krhmm tuosta Kangaslammin manttaalitalosta, en tiedä että montakohan kertaa olen jo ajanut tuon ohi mutta vanha kunnon puusilmä iski enkä juutasta kuvasta tunnistanut. Ja tien vieressä oleva kohde. Pitäsköhän luovuttaa ihan suosiolla tuo kortti pois kun ei kerta näe...  
lookaround_orig.gif
Ei sitä tuolla vilkkaassa taajamaliikenteessä kerkee kaikkea huomaamaan vaikka siinä onkin neljänkympin rajoitus.

Toisaalta jos ei näe kunnolla niin saa samat kiksit pienemmissäkin nopeuksissa. Naperona vedettiin Tunturilla umpipimeessä ilman valoja ja ai että oli jännää. Sillee se tuntui vauhtikin paljon kovemmalta.
cool.gif

No niin, löytyihän tämäkin. On siinä mr Enkerolla ollut fiilikset kohillaan kun on tuonne viitsinyt tuolla kalustolla ryynätä. Olis paikoitellen hyvää pätkää jyskälään. Täällä jossain.
Paluumatkalla tuli joku Iso-Enska vastaan - liekö ollut samalla asialla. No kohta varmaan kuullaan jos näin on.

Mutta tämä uusikin rasti on sitten soratiellä - mutta tällä kertaa sitä on ihan siedettävä määrä. Ja tämäkin on Savossa...vai olikos tämä Sipååssa - en muista, ettikää.

Back