• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Satakunta 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja allu80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lassilan kirkko
2012-05-21173518.jpg

Uusi kohde
2012-05-21164643.jpg

Viimeksi muokattu:
Ei oo muuten ihan kaikki tuola googlemapissa. Ainakin 3 puuttuu, jossa olen itse ollut osallisena. Pari Kankaanpään keskustasta ja Jämiltä lentokoneen kuva. Nämä nyt noin nopeasti katsottuna.

edit.
eli nää ainakin puuttuu:

16. Jämikeskus, Jämijärvi
20. Sataedu, Kankaanpää
21. Vanha Pajusen vaateliike, Kankaanpää

jonyman sanoi:
Ei oo muuten ihan kaikki tuola googlemapissa. Ainakin 3 puuttuu, jossa olen itse ollut osallisena. Pari Kankaanpään keskustasta ja Jämiltä lentokoneen kuva. Nämä nyt noin nopeasti katsottuna.

edit.
eli nää ainakin puuttuu:

16. Jämikeskus, Jämijärvi
20. Sataedu, Kankaanpää
21. Vanha Pajusen vaateliike, Kankaanpää

Laittakaa vaan sinne jos jotain uupuu, sinne pääsee ihan omilla googlen tunnareilla.

Ensimmäinen bongaus itelle :jippikaijee:
Ahlaisten kirkko
20120523_145243.jpg

Uusi kohde
20120523_150428.jpg

edit: lähtihän ne kuvat pelittämään kun tunki photoämpäriin 1g.fi sijaan
editedit: huomasin vasta jälkeen että kuvajahtiajelu toiveessa oli maggara käristys mahis,mikäli iltasella ei tule vielä uutta ehdokasta niin voin katsoa sopivamman kun tässä paikassa ei tainnut olla. Ellei jollakin ole tiedossa jo jotakin hyvää paikkaa kun itselle nuo laavut ja makkaranpaisto paikat ei ole niin tuttuja.

Viimeksi muokattu:
mico sanoi:
Herätetääs hiukan! Vinkkiä tai hakemaan uusi (laavu) hopihopi :grin:

"********** on pieni, ilmava ja kevytrakenteinen rakennus kuten huvimaja, puistomaja tai tilapäiskäyttöön tarkoitettu näyttelyrakennus, jolle on tyypillistä että se pysyy tukematta pystyssä."

En viitsi täältä Hämeestä lähteä tuota hakemaan..

No voin mä ton hakee. En oo varma kerkeenko tänään hakee ku on matkaa vajaa 100km suunta. Ton jälkee sitte laavulle vai? :thumbup:

mico sanoi:
Uusi kohde jos tuo on ollut jo, hakeeko Sebulus?

Samaa pohdein että oliko jo mutta listalta en ainakaan saanut silmään osumaan.

Vinkkinä: Tosiaan maineikas tanssimesta takavuosista asti mutta nykyään vähän hiljaisempi paikka.
Porista kun köröttelee ylöspäin niin löytää matkan varrelta.

Tämän paikan lähistöllä on varmasti laavuja ja muitakin paistopaikkoja mutta itse kun en noihin maasto luonto ihmisiin kuulu niin ovat vähän hukassa sijainti tuntemukseltaan.

Kukaan ei kolmesta varmaan hakenut uutta tuon kievarilla käynnin jälkeen tai minä en ainakaan :;):

Back