• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Satakunta 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja allu80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mico sanoi:
Kukaan ei kolmesta varmaan hakenut uutta tuon kievarilla käynnin jälkeen tai minä en ainakaan :;):

No hitto. Ehdotus: Hakekaa joku vaikka tuo mun resinakuva 1.5.2012 jotta päästäs eteenpäin, vai onko tää vakava sääntöjen rikkomus:;): vaikka kelit ei sokerimotoristeja suosikkaan, niin paanalle vaan.

Tramp sanoi:
No hitto. Ehdotus: Hakekaa joku vaikka tuo mun resinakuva 1.5.2012 jotta päästäs eteenpäin, vai onko tää vakava sääntöjen rikkomus:;): vaikka kelit ei sokerimotoristeja suosikkaan, niin paanalle vaan.

Tämä passaa ainakin mulle, to hakemaan jos ei jo haettu :orgmp:

Tää ei ny oikee skulaa.
Tua viiminenki rasti (Poikeljärven tanssilava Vaasatie varres) o sit nii paljo helppo, et jos siit viäl täytyy ruvet huajentammaa, ni ... sit ei passaa pyärii, ko ... ruutukaava-aluel, täh :)

Vampulan vesivoimalan rastin haku oli 'tuskallista'. Samoin Huittisten kohde. Helppoja hakuja molemmat.

Hei ... onks tää homma iha kualeentunu ... Satakunnas?

Utelee ... porilaine :)

EsosRS sanoi:
Tää ei ny oikee skulaa.
Tua viiminenki rasti (Poikeljärven tanssilava Vaasatie varres) o sit nii paljo helppo, et jos siit viäl täytyy ruvet huajentammaa, ni ... sit ei passaa pyärii, ko ... ruutukaava-aluel, täh :)

Vampulan vesivoimalan rastin haku oli 'tuskallista'. Samoin Huittisten kohde. Helppoja hakuja molemmat.

Hei ... onks tää homma iha kualeentunu ... Satakunnas?

Utelee ... porilaine :)

Se Poikeljärvi on löydetty kuten jo aiemmin oli mainintaa, siellä kävi kolme mopoa kerralla, minä mukaan lukien. Kuvaa saati uutta kohdetta ei kukaan muistanut ottaa/hakea, joten se siitä ja se löytyy jo aloitusviestin listastakin.

mico sanoi:
Se Poikeljärvi on löydetty kuten jo aiemmin oli mainintaa, siellä kävi kolme mopoa kerralla, minä mukaan lukien. Kuvaa saati uutta kohdetta ei kukaan muistanut ottaa/hakea, joten se siitä ja se löytyy jo aloitusviestin listastakin.

Terve.

Kiitos viestistä.
Muistamattomuus lienee ... tällä foorumilla ihan ... jottain muuta.
No joo. Anti olla, ja ... se siitä :)

Tarkoitukseni on herätellä Satakunnan jahtivoorumia eloon. Vai ... olenks ihan hakoteillä?
Haluutteks olla koko kesä ... 'kyykyssä'?

Jahtailemisiin,

t: Eso

Poikeljärven tanssilava, paikka löytyy aloitusviestistä.
WP_000067.jpg

Uusi tulee parin tunnin päästä... menikin hieman pidempään...
WP_000070.jpg

Nyt on mitä hakea :grin:

Viimeksi muokattu:
Rasti on tiedossa. Luonnehdin sitä ... 'kohtuullisen hakusaksi', koska näitä tasamaita Satakunnasta löytyy joka ilmansuunnalta. No, lännessä tulee rajaksi Selkämeri.
Mieli tekisi antaa vinkkiä, mutta ... se on nyt 'mico':n hallussa. Jahtailemisiin,

t: Eso

^Olisit vaan laittanut vikkiä; nakkilalaisen vuorineuvoksen nimisen tien varrella... :thumbup:

Korjattiin vinkkiä hieman.

Viimeksi muokattu:
Nakkilassa, Matomäentien varren maisemaa (ja romahtanut lato):
2012-06-12140229.jpg

Uusi kuva:
2012-06-12144931.jpg

Maikhol sanoi:

Perhana, piti oikein tarkistaa että oliko sama tölli minkä ohi ajeltiin tänään kun paineltiin tiistaikahveelle, ja olihan se, pisti vaan silmään ton rakennuksen hölmön näköisesti jätetty syöksytorvi toisella seinustalla, nooh täytyy hakea, jos ei kukaan ole huomiseen mennessä noutanu :häähää:
No kävin mä sen tänään jo noutamassa, mutta uutta kuvaa en keksinyt vaikka ajelin n.150 kilsaa, eip ollu mitään kuvauksellista mun mielestä :D enkä kerkee ainakaan tänään uutta hakemaan, eli jahti on voimassa kunnes uusi ja vanha kuva on julkistettu...rip rap pian joku hakemaan.... joku muuten ajoi mustalla kawalla ohi just kun olin tota kuvaa nappaamassa, olin varma että oli tulossa hoodeille, mutta menikin ohi kun näki yhden mopottimen siellä jo olevan... :O

Viimeksi muokattu:
No ei sitä onneksi kukaan muu hakenut, eli tässähän tämä lavilan makasiini eurajoella kirkkotien varrella :WAZAAP::WAZAAP:
lavilanmakasiini.jpg

Uusi kuva Näyttää sitten tämänlaiselta, voip olla vaikea, mutta voi olla joillekkin helppokin.....harmittaa toisalta kun kierrettiin tänään pyhäjärvi ja siltä reissulta piti ottaa uusi kuva, mutta meinasin unohtaa...
kuvajahtii.jpg

Kohde löytyy rauman ydinkeskustasta entinen sotasairaala vuosilta 1939-1945, nykyinen kasvatus-ja opetusvirasto
dscn00401.jpg

Tässä seuraava kohde tarjolla nopeimmalle :WAZAAP:
dscn00391.jpg

Rauman, edeltävä kuva oli kerrankin sellainen minkä olisi löytänyt ja nopeesti :) Nyt olis ollut hyvää aikaa ajella rastien perässä mutta kun ei ythtään tiedä mihin suuntaan pitäis lähteä :D

Back