• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Satakunta 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja allu80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No laitetaan sen verran vinkkiä, että tässä talossa voi sekä syödä ja käydä lääkärissä. Sen lisäksi virkavalta pitää tukikohtaansa tässä rakennuksessa.

Kohde nro. 97 kyseessä jos oikein päivitin aloitusviestiä.

Satakunnan kuvajahtiajelun lähtö voisi olla nro. 100 ja 27.5. olis sopiva päivä järjestää ajelu, eikö? :grin:

Meinaan et olis viikko aikaa hakea puuttuvat kolme kohdetta. Saa muuten päivitellä googlen karttaa aloitusviestissä...

mico sanoi:
Kohde nro. 97 kyseessä jos oikein päivitin aloitusviestiä.

Satakunnan kuvajahtiajelun lähtö voisi olla nro. 100 ja 27.5. olis sopiva päivä järjestää ajelu, eikö? :grin:

Meinaan et olis viikko aikaa hakea puuttuvat kolme kohdetta. Saa muuten päivitellä googlen karttaa aloitusviestissä...

Ehdottomasti mukana! :jippikaijee:

No höh, mielelläni osallistuisin, mutta kun joutuu töihin...:pissed:
Ellei sitten ajelu sattuisi olemaan illalla, niin pääsisin mukaan:jippikaijee:

Sopiva aika olisi 17.30 -->

Viimeksi muokattu:
Laittakaahan klo aika ehdotuksia ajelulle...

Päivitin aloitusviestin googlepisteet, yksi jäi löytämättä; "Pelimanninmäki, Tuomento, Tuiskulan VPK-talon vieressä", jospa joku tuon kävisi merkkaamassa.

mico sanoi:
Laittakaahan klo aika ehdotuksia ajelulle...

Päivitin aloitusviestin googlepisteet, yksi jäi löytämättä; "Pelimanninmäki, Tuomento, Tuiskulan VPK-talon vieressä", jospa joku tuon kävisi merkkaamassa.

Mikäs vika tuossa on kun olen sen bongannut ( sivu15) Onks tuo aloitusviesti siinä virheellinen?

WP_000045.jpg

Kankaanpään ydinkeskustassa liikerakennus, jossa esim. kahvio, lääkäripalvelua ja poliisi.

Ja uusi:

WP_000046.jpg

Viimeksi muokattu:
Ei oo samasta paikasta otettu kuva. Kuva, jonka mä lisäsin, niin ei näy googlemapsissa... pirun lähellä tuo on, mutta ei ole sama ovi, kuin kuvaamani.

jonyman sanoi:
Ei oo samasta paikasta otettu kuva. Kuva, jonka mä lisäsin, niin ei näy googlemapsissa... pirun lähellä tuo on, mutta ei ole sama ovi, kuin kuvaamani.

Njoo se kuukkelin mopo ei aina osu ihan kohilleen, mut eikö muka sama rakennus??

mico sanoi:
Njoo se kuukkelin mopo ei aina osu ihan kohilleen, mut eikö muka sama rakennus??

Sama rakennus on, mutta ei sama ovi. http://maps.google.fi/?ll=61.80423,22.39796&spn=0.002294,0.008256&t=m&z=18&layer=c&cbll=61.80423,22.39796&panoid=x2uYFqpnYWMvXCeU6uafTA&cbp=12,116.94,,0,-5.26

tuossa näkyy sama ovi, jonka kävit kuvaamassa. Kun vertaat tarkasti ottamaani kuvaa, niin näet eroavaisuuksia. Mun ottama kuva on sieltä rakennuksen toiselta puolelta. Arvon raati saa päättää mikä on tuomio. Minulle sopii miten vaan :p

mico sanoi:
Olishan se pitänyt huomata kun pihassa murskepohjakin vielä... :doh:

:paikallatuulee:
Tua noi nii, tavattiinkohan me muutama viikko sitten Sauvakoskentiellä ?
Meinasin tulla eteen oikeelta kullan värisellä Lexuksella, toisiamme siinä katseltiin ja tietä yritettiin antaa puolin jos toisin.
Lähdin siitä sitten posottelemaan kohti Kullaata nikottelevan navigaattorin avustamana.

^Hämärästi muistelen jotain tollasta tapahtuneen... mtn vakavaa jos ei muista :D

Hyväksykää nyt ihmeessä nii päästään hommassa eteenpäin ja loput puuttuvat sunnuntaiksi kasaan :thumbup:

Täältä tulee sitten vinkkejä tarvittaessa.

Back