Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, kyllähähän se sielläpäin sijaitsee missä suurinpiirtein arvelinkin.Annetaan hieman apuja....
sijaitsee harjuselänteellä, jonka itäpuolella
avautuu suojaisa viljelty laakso.
Joen rannalla on jälkiä
vanhasta mylly- ja uittoperinteestä.
Vieressä on vanha lainajyvämakasiini,
maisemaan liittyy lisäksi 1910
rakennettu yksiholvinen kivisilta.![]()
On sitten aivan sairaan liukkaat nua kalliot, meinasi käydä ku entiselle pojalle, kun ajoin sinneHaen heti kun lakkaa satamasta...
no ei se nyt niiiin liukas sentään ollut, ja siinä on tie 2 metrin päässä, saa sen kuvan otettua yhtä hyvin siittäkin, halusin vaan ajaa kalliolleOlisko asiaa että pysyttäisiin "pitävällä pinnalla" ?? Tuo "nurmikon" ja saven sekoitus sillan edessä oli kosteanakin aika liukas ja meinas hiukan livetä......
(ei viittis joka kuvan jälkeen pystyyn nostella tota lehmää...) tosin ei näiden takia vielä kipannut ole.![]()
![]()
Sun täytyy ostaa nopeempi mopoTätä mä oon joka kerta pelännyt, kun olen kuvan käynyt nappaamassa, että joku on kerinnyt ensin ja nyt se sitten kävi. Että pitikin tehdä monta mutkaa matkalla, mutta saipahan ajaa melkein 400 kilsaa.
TOTTA!Sun täytyy ostaa nopeempi mopoTätä mä oon joka kerta pelännyt, kun olen kuvan käynyt nappaamassa, että joku on kerinnyt ensin ja nyt se sitten kävi. Että pitikin tehdä monta mutkaa matkalla, mutta saipahan ajaa melkein 400 kilsaa.![]()
Mä muuten tulin tuohon Sampen sijaintiin silleen, että pyörät oli vielä kuvan osoittamalla tavalla. Kuskeja en bongannut.![]()
![]()
Ai te olitte ne(kin) jotka tuli vastaan.Mä muuten tulin tuohon Sampen sijaintiin silleen, että pyörät oli vielä kuvan osoittamalla tavalla. Kuskeja en bongannut.![]()
Joo, kaveri bongas sut kun siihen saavuit... Tulit muuten vastaan n. vartin aiemmin![]()
![]()
Älä ihmeessä paljasta enempää, jollet käy kuvaa ottamassa![]()