• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Satakunta 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja allu80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Annetaan hieman apuja....

sijaitsee harjuselänteellä, jonka itäpuolella
avautuu suojaisa viljelty laakso.
Joen rannalla on jälkiä
vanhasta mylly- ja uittoperinteestä.

Vieressä on vanha lainajyvämakasiini,
maisemaan liittyy lisäksi 1910
rakennettu yksiholvinen kivisilta.
bowdown.gif

Annetaan hieman apuja....

sijaitsee harjuselänteellä, jonka itäpuolella
avautuu suojaisa viljelty laakso.
Joen rannalla on jälkiä
vanhasta mylly- ja uittoperinteestä.

Vieressä on vanha lainajyvämakasiini,
maisemaan liittyy lisäksi 1910
rakennettu yksiholvinen kivisilta.  
bowdown.gif
Joo, kyllähähän se sielläpäin sijaitsee missä suurinpiirtein arvelinkin.
No täytyy piakkoin uudestaan mennä, jollei joku muu kerkee enste
033102beer_1_prv.gif

Hienoa, että saatiin myös eteläsatakuntaa jahtailuun mukaan...
smile_org.gif

se olisi rauman kiikartorn.....

img3093411.jpg

seuraava kohde olisi tämän näköinen möykky

img3093412.jpg

Olisko asiaa että pysyttäisiin "pitävällä pinnalla" ?? Tuo "nurmikon" ja saven sekoitus sillan edessä oli kosteanakin aika liukas ja meinas hiukan livetä......

(ei viittis joka kuvan jälkeen pystyyn nostella tota lehmää...
lookaround_orig.gif
) tosin ei näiden takia vielä kipannut ole.
thumbs-up.gif

Olisko asiaa että pysyttäisiin "pitävällä pinnalla" ?? Tuo "nurmikon" ja saven sekoitus sillan edessä oli kosteanakin aika liukas ja meinas hiukan livetä......

(ei viittis joka kuvan jälkeen pystyyn nostella tota lehmää...
lookaround_orig.gif
) tosin ei näiden takia vielä kipannut ole.
thumbs-up.gif
no ei se nyt niiiin liukas sentään ollut, ja siinä on tie 2 metrin päässä, saa sen kuvan otettua yhtä hyvin siittäkin, halusin vaan ajaa kalliolle
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Morjesta!
Oli pakko itsekkin liittyä joukkoon, jo pelkästään näiden kuvajahtiajeluiden takia...

Ei muutakuin asiaan ja kävin heti "bongaamassa" tuon Kumpparin laittaman kohteen. Ja paikkanahan oli Metsä Botnia Raumalla.

missa2.jpg

Ja sitten vastapalloon seuraavanlainen kohde. Vähän oli jo pimeää kun kävin kuvan räpsäsemässä. Jos joskus tuolla käynyt, niin pitäisi olemaan helppo. Myös taustalta saattaa tarkkasilmäsemmät vinkkiä saada
wink.gif

missa.jpg

Tätä mä oon joka kerta pelännyt, kun olen kuvan käynyt nappaamassa, että joku on kerinnyt ensin ja nyt se sitten kävi. Että pitikin tehdä monta mutkaa matkalla, mutta saipahan ajaa melkein 400 kilsaa.

Eurajoen Verkkokarin laituri oli tällä kertaa kyseessä. Hieno paikka muuten!
_full.jpg

Seuraavaksi sitten tämmöinen mesta  
062802moto_prv.gif

_full.jpg

Tätä mä oon joka kerta pelännyt, kun olen kuvan käynyt nappaamassa, että joku on kerinnyt ensin ja nyt se sitten kävi. Että pitikin tehdä monta mutkaa matkalla, mutta saipahan ajaa melkein 400 kilsaa.
Sun täytyy ostaa nopeempi mopo  
tounge.gif
TOTTA!
Tää on niin tätä. Ensin yksi kuva makaa paikallaan yli viikon ja sitten taas kuvat vaihtuu päivän aikana pariinkin kertaan.
mad.gif

En kohta leiki teidän kaa!!
033102ass_1_prv.gif

No eikai, mutta seuraavasta tulee kyllä niin paha, että se on vielä elokuussakin ratkaisematta!
tounge.gif

biggrin.gif
Mä muuten tulin tuohon Sampen sijaintiin silleen, että pyörät oli vielä kuvan osoittamalla tavalla. Kuskeja en bongannut.
biggrin.gif

biggrin.gif
Mä muuten tulin tuohon Sampen sijaintiin silleen, että pyörät oli vielä kuvan osoittamalla tavalla. Kuskeja en bongannut.  
biggrin.gif
biggrin.gif
Joo, kaveri bongas sut kun siihen saavuit... Tulit muuten vastaan n. vartin aiemmin  
wink.gif

Älä ihmeessä paljasta enempää, jollet käy kuvaa ottamassa  
biggrin.gif
Ai te olitte ne(kin) jotka tuli vastaan.
tounge.gif
Kävin ajamassa yhtä mutkapätkää, mutta sateen takia tein uukkarin ja palasin takaisinpäin. Enkä paljasta enempää.
smile_org.gif

Jos omistaisin kamerakännykän niin voisin korjata tilanteen työmatkallani illalla..  
tounge.gif

Edit: Ja on tuo sikseen vaikea, että ei olisi mullakaan aavistustakaan jos en olisi ollut samaan aikaan samassa paikassa...

Back