• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kumpi noista sinisistä lehmistä on nyt kohteena?

biggrin.gif
Itse olin matkalla pohjoiseen, rajaako vaihtoehtoja?

Olisi kerrankin ollut tässä loppuviikosta aikaa jahtailla mutta Sporasta pamahti kansipahvi.
bawling.gif
Ja Herra Mekaanikko (=aviomies joka sen pahvin muuten pamautti) on pois maisemista koko loppuviikon.
bawling.gif

Turha mutta oli pakko valittaa kun ottaa pientä ihmistä pattiin nyt kovasti. Olen tässä jo epätoivoissani miettinyt osaisinko itse vaihtaa sen pahvin.
omg.gif

Kumpi noista sinisistä lehmistä on nyt kohteena?

biggrin.gif
Itse olin matkalla pohjoiseen, rajaako vaihtoehtoja?
Tämän lehmän lähistöllä näytti olevan bussibysäkin lisäksi myös raitiovaunustoppi. Helpottiko?
Googlemapsista mielestäni löysin paikan, mutta lehmä uupuu ja taustalla olevat talot ovat muuttuneet. Ratikkastoppi?
smile_org.gif

Laitoin hieman paljastavamman kuvan lehmäpaikasta kun noita nyt ilmeisesti on useampi kuin yksi olemassa. Enempää vinkkiä ei tipu koska guuglailin suht vaivattomasti itsekkin jo tuon.

Pakko yrittää kikkailla kännykällä kun kaks kertaa olen tullut kuva kanssa kotiin ja sillä välin aina joku muu ehtinyt. Paikka on siis Velaatan ratikkapysäkki Teiskossa, tie 338.

06072011226.jpg

Ja tässä uusi paikka
05072011224.jpg

jopas nyt on mennyt hiljaseks... Jos ei porukka tätä löydä, niin voisin koittaa huomenna käydä nappaamassa kuvan...
cool.gif

Back