Itse olin matkalla pohjoiseen, rajaako vaihtoehtoja?Kumpi noista sinisistä lehmistä on nyt kohteena?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olin matkalla pohjoiseen, rajaako vaihtoehtoja?Kumpi noista sinisistä lehmistä on nyt kohteena?
![]()
Tämän lehmän lähistöllä näytti olevan bussibysäkin lisäksi myös raitiovaunustoppi. Helpottiko?Itse olin matkalla pohjoiseen, rajaako vaihtoehtoja?Kumpi noista sinisistä lehmistä on nyt kohteena?
![]()
Googlemapsista mielestäni löysin paikan, mutta lehmä uupuu ja taustalla olevat talot ovat muuttuneet. Ratikkastoppi?Tämän lehmän lähistöllä näytti olevan bussibysäkin lisäksi myös raitiovaunustoppi. Helpottiko?Itse olin matkalla pohjoiseen, rajaako vaihtoehtoja?Kumpi noista sinisistä lehmistä on nyt kohteena?
![]()
Raitiovaunustoppi, PirkanmaallaTämän lehmän lähistöllä näytti olevan bussibysäkin lisäksi myös raitiovaunustoppi. Helpottiko?Itse olin matkalla pohjoiseen, rajaako vaihtoehtoja?Kumpi noista sinisistä lehmistä on nyt kohteena?
![]()
Ei tainnut mennä perille.Kumpi noista sinisistä lehmistä on nyt kohteena?
![]()
No ei toi jamppu nyt niiiin lehmä oleEi tainnut mennä perille.Kumpi noista sinisistä lehmistä on nyt kohteena?
![]()
Ai puhe olikin siitä etummaisestaNo ei toi jamppu nyt niiiin lehmä oleEi tainnut mennä perille.Kumpi noista sinisistä lehmistä on nyt kohteena?
![]()
pohdiskelinkin jo, notta näinkö nopeesti pongattavat kohteet pirkanmaalta loppuikai näitä samoja paikkoja alkaa väkisinkin toiseen kertaan tulemaan kun ketju kasvaa,löytyy 1 sivulta.
Oisko vinkkiä mikä laite kuvassa on, jos se auttais paikallistaan?jopas nyt on mennyt hiljaseks... Jos ei porukka tätä löydä, niin voisin koittaa huomenna käydä nappaamassa kuvan...![]()