• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kuvajahti3.jpg

Tää oli Sääksmäen sillalla.

kuvajahti4.jpg

Tää onkin sit helppo(?)

no hitto. ajelin tosta viiden kieppeillä ohi ja ajattelin jotta olisko "se se" ja olihan se. en jaksanu kuitenkaan pysähtyä
mad.gif

Tämä on niin helppo, joskus nuorempana on tullut tuon tien varrella käytyä vonkaamassa.  
wink.gif
 Stanan kesäflunssa pitää poissa mopon päältä.

Mä kävin joka ikisen pirkkalan niemen ja notkon tänään ajelemassa että oisin ton laiturin löytäny
tounge.gif

Ei väkisin
biggrin.gif

Mä kävin joka ikisen pirkkalan niemen ja notkon tänään ajelemassa että oisin ton laiturin löytäny  
tounge.gif

Ei väkisin
biggrin.gif
Mekin etsittiin itseasiassa tota paikkaa vähintään pari tuntia niitä sorateitä kääntäen. Tiedettiin edellisvuoden valokuvasta mitä etsiä, mutta gessukuskimme ei muistanut tarkkaa reittiä, muka
smile_org.gif
Ajeleminen kannattaa aina, se on kuin rahaa panisi pankkiin.  
biggrin.gif

"Mä kävin joka ikisen pirkkalan niemen ja notkon tänään ajelemassa että oisin ton laiturin löytäny"

katoin auringosta, ettei voi olla pirkkalan puolella. näsinneula takana ja aurinko oikealla.

"Mä kävin joka ikisen pirkkalan niemen ja notkon tänään ajelemassa että oisin ton laiturin löytäny"

katoin auringosta, ettei voi olla pirkkalan puolella. näsinneula takana ja aurinko oikealla.
Kuvasta olikin tarkoitus nähdä haulitorni, pynsän torni ja näsinneula sekä naistenlahden voimalaitoksen piippukin pilkistää. Niistä luotisuoraa hahmottaan Näsijärven Aitoniemen rannan suuntaan.

Harmi, että kuva tuli otettua kännykällä. Kamerasta akku loppuu tietysti juuri kun saavut kuvauskohteelle.

Back