• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
_smaller.jpg
Olikos tuo vielä tuorein? Käykääs vaikka joku nokialainen ottamassa kuva niin saadaan jahti jatkumaan...

Ok. Kiitos Ville
smile_org.gif

Ny ei muuten sada että eikun kuvaamaan
tounge.gif

Mäkin eilen heitin ajokamat yöpaidan päälle ja kävin tuolla Otamuksessa kun oli niiiiin lähellä (no nyt on kurkku kipeä ja lämpöä, ei pitäis saunan päälle lähtee  
sport05.gif
)

Estäs jos melon tuonne kajakilla ja nostan kaksikon tuohon pyörän paikalle, siitä tullee jo useampi piste..?  
cool.gif

Juujuu - apuja tarvitessa, mutta taisit jo tietää....

Ei kaukana edellisestä (menikö liian helpoksi?)

Mulla ois kuvakin jo, aamulla otettu. Pitäs vaan ehtiä ottaa uus ja sit kotio asti että sais uploadattua, ei onnistunukaan tien päältä
sad_orig.gif

kuvajahti1.jpg

Siinä eka, ja täähän oli Melon padolta Nokialta.

kuvajahti2.jpg

Tää onkin sit haastavampi, vois suorilta antaa vinkkiä että ihan eripuolelta nässyä ku edellinen ja keskellä huikeeta mutkapätkää
smile_org.gif

Hakekaas ny joku huomenna tuo pois.. ni minä haen emännän kans perjantaina seuraavan kun tuntuu että alkaa antibiootit puremaan ja pääsee taas elämänsyrjään kiinni
tounge.gif
062802moto_prv.gif

Mun taas piti jo aamulla lähteä hakeen tää mutta emäntä pakotti peseen ikkunat. Nyt ei jaksas liikahtaa yhtään mihinkään enää. Vaan kai se täytyy käydä hakemassa ;)

Back