• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Pirkanmaa 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näkyyks tossa kuvassa järvi taustalla?
Jos näkyy niin menee mun veikkaus kohteen sijainnista pieleen.
Jos se sininen ei oo vettä niin saatan tietääkin.

Kyllä taustalla on järvi, mutta kohde itsessään ei ole rannan tuntumassa. Onkohan niille vinkeille siis tarvetta? :right:

tumb1 sanoi:
https://s32.postimg.org/3xp13u7h1/20160726_163816.jpg

Tuossa linkki seuraavaan kuvaan. Ei toimi lataus puhelimen eikä läppärin kautta joten näillä mennään.

Ei hirveästi näillä keleillä ollut väkeä.. Missä mahtaa sijaita?

Tumb 1, me taidettiin tavata kolmenkulman ABC:lla juuri kun olin tämän kuvajahdin käynyt laittamassa, Toijalan ABC:elta eteenpäin. Itse tänään mökkeilemässä, hiukan liikaa läpöä ajeluun alkaa jo olla, mutta en valita!! :jpstyle:

20160726_163816.jpg

lowhill sanoi:
Tumb 1, me taidettiin tavata kolmenkulman ABC:lla juuri kun olin tämän kuvajahdin käynyt laittamassa, Toijalan ABC:elta eteenpäin. Itse tänään mökkeilemässä, hiukan liikaa läpöä ajeluun alkaa jo olla, mutta en valita!! :jpstyle:
Näimpä taisi olla! Ei kyllä toissapäivänä ajamisesta tullut oikein mitään, camelpäkki olisi pitänyt olla selässä kiinni :D

Vahva haju tuosta uusimmasta, pitää käydä katsomassa kun ehtii jos ei ennätä ratkeamaan ennen sitä..

20160729_142019.jpg

Tuosta uutta!

Ja vinkit päivitetty edellisten ollessa melko hämäriä :D

1. Samalla reissulla kannattaa hakea halpoja makeisia
2. Lähellä jonkinasteinen sorvaamo
3. Vasemmalle kääntyvä tie vie paikkaan jossa nimen perusteella saattaa asua kiimaisia ihmisiä..

lowhill sanoi:
Kyllä, Hakkarin kartano on kyseessä :right:. Pistit kyllä haastavan kuvajahdin jakoon!
... Ja koska huomenna (tänään) lauantai eli ajopäivä todennäköisesti monella, niin lisää vinkkiä; kuvasta cropattu pois kyltit "Punkalaidun 20, Urjala 7"
:orgmp:

Nyt tiedetään... Googlen kartalta löysin kohteen. Taidanpa laittaa helpomman kohteen jakoon, jos ehdin hakea ennen muita.

Back