• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Pirkanmaa 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ite katon yleensä rastin laittajan koti paikan ensimmäisenä kuva haulla Googlesta jos vaikka sieltä löytyy apua :thumbup:.

Samaa meinasin vinkata minäkin, joskin kyseisen rastin sain kaivettua muistin syövereistäkin.

Onko vihjeelle tarvetta? Kommenteista eräs osui oikeaan, on mun kotipaikkakunnassa, sivistyksen kehto jonka viereiselle kentälle pystytellään sirkusteltat, järjestetään myyjäiset "rompetori" ym.tapahtumia.

lowhill sanoi:
Onko vihjeelle tarvetta? Kommenteista eräs osui oikeaan, on mun kotipaikkakunnassa, sivistyksen kehto jonka viereiselle kentälle pystytellään sirkusteltat, järjestetään myyjäiset "rompetori" ym.tapahtumia.

Vieläkin kuvajahti pysynyt samana, tarvitaanko vieläkin lisä vihjeitä?

Ei tarvi vihjeitä. Kävin tänään vain ajelulla väärässä suunnassa. Rastin laittajan kotipaikka ja sivistyksen kehto rompetoreineen luulisi riittävän.
Jykä

Jyrkisalaa sanoi:
Ei tarvi vihjeitä. Kävin tänään vain ajelulla väärässä suunnassa. Rastin laittajan kotipaikka ja sivistyksen kehto rompetoreineen luulisi riittävän.
Jykä

Hyvä on. Ilmeisesti vinkit riittää, käykee jo hakee tää pois :orgmp:...

Kangasalan lukio https://www.google.fi/maps/place/Kangasalan+Lukio/@61.4643721,24.0450474,15.58z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x24bfc374fa5dd5b1!8m2!3d61.4662466!4d24.0471196
WP_20160531_19_46_52_Pro.jpg

Uusi
DJcop7M.jpg

Miksiköhän tuo valokuvan liittäminen toimii välillä ja välillä taas ei? Onkohan minulla kalustossa vikaa:dunno:

Viimeksi muokattu:
MrJ sanoi:
Koulu Kangasalla
katso liitettä 10583

Uusi
DJcop7M.jpg

Miksiköhän tuo valokuvan liittäminen toimii välillä ja välillä taas ei? Onkohan minulla kalustossa vikaa:dunno:

Kuvien lataus ongelmia oli minullakin, ja sain vinkkinä pienentää kuvan tiedastokokoa. Sen jälkeen sain kuvamateriaalin ladattua. Ilmeisemmin on isojakin tiedostokokoeroja kuvissa, vaikka ne samalla kännykkäkameralla on kuvattukkin, joten hyvä on tarkistaa ennen lataamista kuinka iso tiedostokoko on ennen kun sitä koittaa liittää.

Näin äkkiseltään luulen että vois työmatkalta poimia tuon uusimman.. Katsotaan aamulla ehtiikö ja sattuiko paikka oikeaan. Ajokausi itselle uudella mopolla alkaa siis huomenna :orgmp:

No niin ehdinpäs ajelemaan!:D

Kohteena oli Tampereen taidemuseo, Puutarhakatu 34, TRE

13346234_10154163690504014_2250694825403601918_o.jpg

Ja uutta kohdetta perään. Hiukan etelämpää pomppuisen mutkatien varrelta.
13329560_10154163691644014_2333256081640990246_o.jpg

Tarkennetaan vihjeenä, että kohde on lounaan suunnassa Tampereen keskustasta katsottuna ja tuo viittapari Sas... ja Sam... näyttää länteen.

Kuva on hyvä ja vinkki helpottaa paljon, löytyi streetviewistä pikku hakemisella. Varmaan koleat kelit vähän hidastaa rastin siirtymistä.

Tuolla suunnalla sitten toikkaroi nyt peuravasoja, kannattaa väistellä. Oli pieni yllätystilanne pari päivää sitten muutama kilometri tuosta kun vasa seisoi kaistalla. Oli niin pikkuruinen kuusipeura että sen olisi voinut napata syliin.

Back