• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Päijät-Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kukkia&sidontaa levon hautausmaalla
IMAG0638.jpg

No kele!. Olin tuolla kalakievarilla Jammua ennen...
Mutku on niin aataminaikuiset vehkeet, että pitää ajaa tänne kotiin, pimiöön kehittämään valokuvat ja lähettää sitte postikorttina Orggiin :grin:
Ehi voi ehtiä vaik vinguttas yläkiekoilla :orgmp:

macceS sanoi:
Mun puolesta voisit heittää vinkkiä... Ei löydy täällä edestakaisin ajelemalla...

Vieressä on Hotelli.... Toivottavasti en pilannut jonkun kohteen tietävän mahiksia...

Tästä seuraavaksi:
Ei ehkä helpoimmasta päästä, joten pannaan samalla rahalla pari kuvaa
7a19ba53.jpg

fe23e4ac.jpg

Vihjeenä kerrottakoon, että ihan yleinen uimaranta on kyseessä...Sijaitsee mun kotikunnassa ja lännestä päin kannattaa lähestyä, ettei tarvi soralla ajella!

Viimeksi muokattu:
Ja uusi. On soratien varressa mutta ottakaa kuva vaikka tien päissä olevista opasteista tälle paikalle. Saa perilekin kyllä ajaa :)

20120630155223.jpg

Nonni, ei sit varmaan oo tuon kuuden minsan päässä edellisestä rastista, kiertelin noit hiekkateitä siin lähistöllä, eikä kyl mikään näyttänyt edes kaukaa tutulta :grin:

Pjootor sanoi:
Nonni, ei sit varmaan oo tuon kuuden minsan päässä edellisestä rastista, kiertelin noit hiekkateitä siin lähistöllä, eikä kyl mikään näyttänyt edes kaukaa tutulta :grin:

Jos kuva on otettu ennen, niin se voi olla reilun puolen tunnin sisällä lokariauto rastista. Vihtis mainitsee sen tuolla meidän paskiksessa. Vihtis voisi varmaan antaa pienen vinkin :thumbup:

Back