• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Päijät-Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moni käy täällä varmaan kotilolla, mut piti vielä käydä punaisen ympyrän kaupassa mopolla;)
IMAG0628.jpg

Jos sitä tän nyt ennen reissuun lähtöä, Launeen Prisma
b816fa0f.jpg

Hitto, olen jo Jaalassa ja unohdin ottaa uuden kuvan.
Sovittaisko silleen että kuka kerkiää niin laittas seuraavan..

Tomi72 sanoi:

Eli ken nyt ehtii niin, käy tallentamassa edellinen rasti(prisma) ja uppaa se tänne, sitten uutta rastia ja back in game..

upee kuva iXi:ltä ! kiva että vähän käytetään miettimistä kuvien kanssa, kiva katsoa kivoja kuvia !

Tomi72 sanoi:

Kouvolassa sä oot..

Sorry ot.
Juhannusfiilis jo päällä ja huomenna jaalaan.. :-)

Täällä voi ihastella monenlaisia karvanaamoja. 4h yhdistyksen toimella painetaan. Eläintarha, lahdess. :grin:

Viimeksi muokattu:
Missä minä vietän juhannukseni ? Istumalla hammaslääkäripäivystyksessä Tietenkin !
risti20120622002.jpg

Upean 5h odottelun jälkeen minut palkitaan juostenkustulla väliaikaispaikalla ja työhönsä kyllästyneellä sotanorsulla.
Kiitos.

Oli sitten ihan pakko hakee tää näin Juhannuksen kunniaks :;):

img0208zl.jpg

Keskarin uuden ensiavun pääsisäänkäynnin vieressä oleva seinä :jpstyle:

Parisen tuntia menee ennenkuin tulee uutta :boring::orgmp3:

Kohde on ... passelin 'päivystys'-matkan päässä. Ja tuttu ... tämä ulkopuolelta ja moni vastaava myös sisältä. Moisia(kin) väyläopasteita tuli aikoinaan rassattua ... viran puolesta ... lähinnä meriteiden varsilla.

Sokerimotoristi kun olen, niin tänään sadekelin sisäpuuha voittaa ulkokulun.
Ja, eilinen Leviltä paluukin tuntuu vielä i-läskistössä. :cruising:

Pjootor sanoi:
Nyt taitaa olla jahtaajille iskenyt kesälomat kun ei näin helppo kelpaa :jpstyle:

Tämä jahtaaja hoitelee viimehetken työ ja järjestelyjuttuja ja suuntaa torstaina kohti alppeja :D

Back