• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Päijät-Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pulkkilanharjulla majakka Reimarin vieressä, http://goo.gl/maps/WTxD

2012-06-26-403_2.jpg

Liitetiedostot

• 2012-06-26-403_2.jpg
    2012-06-26-403_2.jpg
    50,4 KB · Katselut: 16
ja uutta kirjastoa jahdattavaksi

2012-06-26-405_1.jpg

Liitetiedostot

• 2012-06-26-405_1.jpg
    2012-06-26-405_1.jpg
    58,5 KB · Katselut: 23
Jammu %&rkele, "pilasit" mun yrityksen päästä mukaan ketjuun :p
Tulit vastaan eilen, kaks kertaa. Tulin töistä, autolla ja oli ajatuksena käydä vaihtamassa mopoon ja koppaamassa majakka...
No ehkä vielä joskus ehtii geimeihin!

Baltic sanoi:
Tulit vastaan eilen, kaks kertaa. Tulin töistä, autolla ja oli ajatuksena käydä vaihtamassa mopoon ja koppaamassa majakka...

Hienoa! Aina tarvitaan uusia jahtaajia, tervetuloa mukavaan porukkaan!
Itse en ole ehtinyt tällä viikolla jahtaamaan (työjutut, you know...)

Baltic sanoi:

Mitä tästä opimme. Pitää mennä mopolla töihin :D. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun ja tervetuloa mukaan :orgmp:

En ole asiasta läheskään varma, mutta olisiko alueen ainut s-market valkoisella logolla.
IMAG0636.jpg

TeGGe sanoi:
Kaikki lahden ass-marketit käyty läpi.. not here..:dunno:

Rispekt. Sitten vaan jatkamaan kaikki päijät-hämeen ässät läpi;) ootetaan vähän vihjeen kanssa kunnes porukka pääsee pois töistä.

iXi sanoi:
Rispekt. Sitten vaan jatkamaan kaikki päijät-hämeen ässät läpi;) ootetaan vähän vihjeen kanssa kunnes porukka pääsee pois töistä.

Hitto, sadetta uhmaten kävin Sysmässä kuvaamassa valkoisen S-marketin, hämmästyttävän samanlainen, vaikka väärä olikin.

Defiance sanoi:
Hitto, sadetta uhmaten kävin Sysmässä kuvaamassa valkoisen S-marketin, hämmästyttävän samanlainen, vaikka väärä olikin.

Aika paha :D No, seuraavalla erää sitten ;)
Pistä ihmeessä "Pikkukuva" hutirastista mistä saa isommaks, näkee :WAZAAP:

Defiance sanoi:
Harmistuksissani poistin jo osan niistä kuvista, sen oikeimman näköisenkin, tämä on "väärältä" sivulta kun muistin sen kärrykatoksen...

Tuolla oikealla vihreän kopin puolella oli se iso valkoinen ass-marketti kyltti.

Siirrätkö tämän kuvan meidän muu keskustelu osioon, vaikka Tegge sen yllytti tänne laittamaankin. Kiitos :jpstyle:

http://www.moottoripyora.org/keskus...60955-Päijät-Hämeen-kuvajahdin-muu-keskustelu

ps. on sitä tullut haettua vääriä paikkoja itsekin pari kappaletta :p

Back