• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Päijät-Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
117dde0e.jpg

Lahden satamassa ravintola, jonkin ajan kuluttua tulloopi uutta kun lähdetään porukalla vähäsen ajelulle:orgmp:

macceS sanoi:
TeGGe ei kerinnyt kuin Lahteen, niin mä olin jo menossa noutamaan...

Sieltä hennalastapäin olit tulossa, itse sinne menossa.
Orggimorot heitin, sieltä tuli tuplasormet vastaan :grin:

Upee päivä on ajella. Kohta tulee uusi rasti.

0827d283.jpg

Melkein parinsadan kilsan ajelun jälkeen löytyi Teille etsittäväksi tämä kaunis hämäläinen aitta:blink:

Siis päijät-hämäläinen :grin::grin:

En laittaisi pyöräni kuvaa rekisterikilpi näkyvillä julkiselle foorumille, niin kuin ylempänä näkyy olevan.

Meinaatko, että rekisteritiedot on jotenkin salaista tietoa? Ihmisillä nykyään facebook tilit missä raportoidaan jokainen paskalla käyntikin niin sama kai se on jos netissä näkyy rekisterinumero.

Tuo edellinen rasti oli muuten niin lapsellisen helppo, ettei viitsinyt edes vaivautua:orgmp: On tää kuvajahtihomma sikäli sivistävä, että tässä on paikkoja mistä ei oo ikinä kuullutkaan, puhumattakaan että tietäisi missä ne sijaitsee...

[SUP][/SUP]Monille tuo rasti ei ollut lapsellisen helppo, pyrkimys on mun mielestä siihen että jokaisella joka haluaa osallistua on siihen mahdollisuus, ja helppoa myös ettei tarvitse viettää tunteja googlen kartan ääressä löytääkseen jotain joka jonkun muun mielestä on helppo :thumbup:

Kun laittaa osoite ym. Tietojen luovutus kiellon muilta kuin viranomaisilta niin on aivan sama missä rekkari näkyy ja kuka tietää mikä nimi minkäkin käyttäjätunnuksen takana majailee :jpstyle:

Missä sää oot? Mää oon känn... eiku täällä: (eikä näy rekisterikilpi, ei...)

a4355301.jpg

Hakekaa pois vaan...

Pjootor sanoi:
[SUP][/SUP]Monille tuo rasti ei ollut lapsellisen helppo, pyrkimys on mun mielestä siihen että jokaisella joka haluaa osallistua on siihen mahdollisuus, ja helppoa myös ettei tarvitse viettää tunteja googlen kartan ääressä löytääkseen jotain joka jonkun muun mielestä on helppo :thumbup:

Joo, mun kommentti oli lievää sarkasmia. Suurin osa näistä rasteista on tällaisen ei päijät-hämeestä kotoisin olevan kaverin näkökulmasta toivottomia löytää ilman mitään vinkkejä. Mun mielestä kuvasta olis hyvä päästä jollain tavalla kärylle millä alueella (vähän suppeammalla kuin päijät-häme) rasti voisi sijaita.Tai sitten vois laittaa vähän vinkkiä paikan toiminnasta jos se ei kuvasta ilmene. Esim. tämän aitan yhteydessä jos olis ollut jotain mainintaa museosta niin olis voinut vähän rajata mahdollisuuksia. Tuskin se olis silti löytynyt mutta ei ihan niin epätoivoista olis sentään.

:right: Heh, en heti uskaltanut siihen vinkkiä laittaa, kun pelkäsin kovin et nää meidän superjahtaajat löytää sen muutoinkin supernopeesti ja niinhän siinä sit kävi :grin:

Ne kun ajavat vissiin aina tätä puuhaa silmälläpitäen :orgmp:

Fibanacci sanoi:
Joo, mun kommentti oli lievää sarkasmia. Suurin osa näistä rasteista on tällaisen ei päijät-hämeestä kotoisin olevan kaverin näkökulmasta toivottomia löytää ilman mitään vinkkejä. Mun mielestä kuvasta olis hyvä päästä jollain tavalla kärylle millä alueella (vähän suppeammalla kuin päijät-häme) rasti voisi sijaita.Tai sitten vois laittaa vähän vinkkiä paikan toiminnasta jos se ei kuvasta ilmene. Esim. tämän aitan yhteydessä jos olis ollut jotain mainintaa museosta niin olis voinut vähän rajata mahdollisuuksia. Tuskin se olis silti löytynyt mutta ei ihan niin epätoivoista olis sentään.

Ideanahan olisi, että jo kuvasta voi saada vinkkiä. itse pyrin tähän. Kuvaan joku vinkki, talon numero, teksti talon seinässä, mainoskyltti, tienviitta jne. kaikista kuvista pystyy päättelemään about missä kunnassa se on, googletella ja rajata aluetta päättelyn tuloksena. Jos ei jo itse kuvassa ole mitään, mikä kertoisi sijainnin, voi pienen vinkin heittää.. googlettamisella ja googlen autolla ajelemisella pääsee pitkälle. Jokaisen oma asiahan se on, laittaaako vinkkiä vai ei, mutta itse tykkään, että rasti on helposti tunnistettavissa.
Voehan kaikki ystävällisyyttään rajata/hakea kuvaan jonkun kiintopisteen, mitä sitten muut saa tatti syyhyssä etsiskellä..
ja niin että kaikilla on mukavaa.

-TeGGe

Pjootor sanoi:

Kun laittaa osoite ym. Tietojen luovutus kiellon muilta kuin viranomaisilta niin on aivan sama missä rekkari näkyy ja kuka tietää mikä nimi minkäkin käyttäjätunnuksen takana majailee :jpstyle:

Jo vain tätä ajattelin, salausta, niin vain nimen saa tietoon. Mutta jos salaus on jäänyt tekemättä, niin tulee myös osoitteita. Eipä muuta.

TeGGe sanoi:
Ideanahan olisi, että jo kuvasta voi saada vinkkiä. itse pyrin tähän. Kuvaan joku vinkki, talon numero, teksti talon seinässä, mainoskyltti, tienviitta jne. kaikista kuvista pystyy päättelemään about missä kunnassa se on, googletella ja rajata aluetta päättelyn tuloksena. Jos ei jo itse kuvassa ole mitään, mikä kertoisi sijainnin, voi pienen vinkin heittää.. googlettamisella ja googlen autolla ajelemisella pääsee pitkälle. Jokaisen oma asiahan se on, laittaaako vinkkiä vai ei, mutta itse tykkään, että rasti on helposti tunnistettavissa.
Voehan kaikki ystävällisyyttään rajata/hakea kuvaan jonkun kiintopisteen, mitä sitten muut saa tatti syyhyssä etsiskellä..
ja niin että kaikilla on mukavaa.

-TeGGe

Juuri tämän takia jätin edellisen rastini osoitteen siinä seinässä näkyviin...
Etukäteen kun ei voi koskaan tietää mikä on sopivan helppo tai liian vaikea vinkillä tahi ilman...
Se mikä on toiselle helppo, ei toiselle aukea ollenkaan!

Niin, ja kameran kuvasta saa ihan erilaisen näkymän kuin sitten kun on ihan itse paikanpäällä katsomassa :orgmp2:

Onko liian helppo vai vaikea. Eiköhän google tiedä tämänkin paikan..
IMAG0579.jpg

jaahast.. launeen perhepuisto

20120608001.jpg

ps. joku halusi väenväkisin tulla kaivamaan nenää tohon kuvaan..

Back