Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
macceS sanoi:TeGGe ei kerinnyt kuin Lahteen, niin mä olin jo menossa noutamaan...

On tää kuvajahtihomma sikäli sivistävä, että tässä on paikkoja mistä ei oo ikinä kuullutkaan, puhumattakaan että tietäisi missä ne sijaitsee...
Pjootor sanoi:[SUP][/SUP]Monille tuo rasti ei ollut lapsellisen helppo, pyrkimys on mun mielestä siihen että jokaisella joka haluaa osallistua on siihen mahdollisuus, ja helppoa myös ettei tarvitse viettää tunteja googlen kartan ääressä löytääkseen jotain joka jonkun muun mielestä on helppo![]()
Fibanacci sanoi:Joo, mun kommentti oli lievää sarkasmia. Suurin osa näistä rasteista on tällaisen ei päijät-hämeestä kotoisin olevan kaverin näkökulmasta toivottomia löytää ilman mitään vinkkejä. Mun mielestä kuvasta olis hyvä päästä jollain tavalla kärylle millä alueella (vähän suppeammalla kuin päijät-häme) rasti voisi sijaita.Tai sitten vois laittaa vähän vinkkiä paikan toiminnasta jos se ei kuvasta ilmene. Esim. tämän aitan yhteydessä jos olis ollut jotain mainintaa museosta niin olis voinut vähän rajata mahdollisuuksia. Tuskin se olis silti löytynyt mutta ei ihan niin epätoivoista olis sentään.
Pjootor sanoi:[SUP][/SUP]Monille tuo rasti ei ollut lapsellisen helppo, pyrkimys on mun mielestä siihen että jokaisella joka haluaa osallistua on siihen mahdollisuus, ja helppoa myös ettei tarvitse viettää tunteja googlen kartan ääressä löytääkseen jotain joka jonkun muun mielestä on helppo
Kun laittaa osoite ym. Tietojen luovutus kiellon muilta kuin viranomaisilta niin on aivan sama missä rekkari näkyy ja kuka tietää mikä nimi minkäkin käyttäjätunnuksen takana majailee![]()
TeGGe sanoi:Ideanahan olisi, että jo kuvasta voi saada vinkkiä. itse pyrin tähän. Kuvaan joku vinkki, talon numero, teksti talon seinässä, mainoskyltti, tienviitta jne. kaikista kuvista pystyy päättelemään about missä kunnassa se on, googletella ja rajata aluetta päättelyn tuloksena. Jos ei jo itse kuvassa ole mitään, mikä kertoisi sijainnin, voi pienen vinkin heittää.. googlettamisella ja googlen autolla ajelemisella pääsee pitkälle. Jokaisen oma asiahan se on, laittaaako vinkkiä vai ei, mutta itse tykkään, että rasti on helposti tunnistettavissa.
Voehan kaikki ystävällisyyttään rajata/hakea kuvaan jonkun kiintopisteen, mitä sitten muut saa tatti syyhyssä etsiskellä..
ja niin että kaikilla on mukavaa.
-TeGGe