Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
..
TeGGe sanoi:Ei oo ideaa, hajua..... tai mitään muutakaan uudesta rastista..
OT: Kävipä tänään hassusti, tuli vähä ajeltua lievää ylinopeutta syrjäisellä tyhjällä tiellä.
Ainoa ihminen paikalla oli eräs nainen, kuka hyppäsi melkein ajokaistalle asti heristämään sormea ja huutamaan saatanaa.
Tein U käännöksen tien päässä ja lähdin samaa vauhtia kotiapäin.
Nyt tämä sama kyläpoliisi ravasi taas ajokaistan reunaan, tälläerää puhelin korvalla, "nauraen" ja seuraten sormella, että "kiinni jäit rosmo"..
Onkohan nyt odotettavissa jotain sanktiota, tai jos jotain tulee niin meneeköhän sana sanaa vastaan ja "syyte" on nurin ?
Anteeksi ot..![]()
Pjootor sanoi:No höh, ehtisisit sit enstex...me vaan oltiin ilta-ajelulla, kun ei vieläkään satanut vettä
Noo, toivotaan ettei huomenis kauheesti sataisisis niin vois sit huomenna, kun on vapaata, jahtailla lisää![]()
Fibanacci sanoi:Asutteks te kaikki kuvajahtaajat yhdessä vai ootteko muuten vaan sukua? Ajellaan ympäri pitäjiä peräkkäin ja räpsitään vuorotellen kuvia... Siltä tää näin ulkopuolisen silmin alkaa näyttämään. Pari tuttua paikkaa ollut mutta eihän noihin ehdi kun kuva on tänne postattu 18:31 ja viimeistään 18:40 on seuraava sen löytänyt. Jonain päivänä mä vielä rastin löydän ja vien sen sitten sellaiseen hevon kuuseen missä kukaan ei oo ikinä käynytkään![]()
Fibanacci sanoi:Asutteks te kaikki kuvajahtaajat yhdessä vai ootteko muuten vaan sukua? Ajellaan ympäri pitäjiä peräkkäin ja räpsitään vuorotellen kuvia... Siltä tää näin ulkopuolisen silmin alkaa näyttämään. Pari tuttua paikkaa ollut mutta eihän noihin ehdi kun kuva on tänne postattu 18:31 ja viimeistään 18:40 on seuraava sen löytänyt. Jonain päivänä mä vielä rastin löydän ja vien sen sitten sellaiseen hevon kuuseen missä kukaan ei oo ikinä käynytkään![]()
Kawa LTD sanoi:Letka-ajona? Kattonu ihan samaa juttua noiden kuvien välistä aika etäisyyttä![]()

Tästä samasta pihastahan se oli se ensimmäinenkin kuva mun tämän vuoden jahtiajeluissa.
Pjootor sanoi:Sit kannattaa myöskin mainita et osa jahtaajista oikeesti ajaa silmät auki, ja muistaa heti missä on ajellut....
Länsi-Uudellamaalla on puolet enemmän aktiivisia jahtaajia ja sitä ketjua kun välistä katselee niin kuvittelee et ne viestii toisilleen rastien paikat, siellä vaihtuu välistä todella nopeesti![]()