• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Päijät-Häme 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uutta siis tästä

20150803_191130_RichtoneHDR72f1f.jpg

Yksin joutui syömään...
20150803_192458_RichtoneHDR01d00.jpg

[/URL]URL=http://s1171.photobucket.com/user/annaelisa76/media/Kuvajahti/20150804_101229_zpsrmcs8nyc.jpg.html]
20150804_101229_zpsrmcs8nyc.jpg
[/URL] Hermeksen siivet Orimattilassa.
Ja uus retken varrelta, toivottavasti ei ole ollut jo, oon vähän vähemmän ehtinyt seurailemaan tällä kaudella.

Mopo taas ajokunnossa ja olis lomalla aikaa ajella kuvien perässä, nyt täytyy kyllä myöntää, etten löydä missä ko. koulu sijaitsee. Edes pidempi googletus ei tuottanut tulosta. Jos ei joku muu löydä niin joku vinkki olisi paikallaan ainakin minulle.

Viimeksi muokattu:
Ketään muita ei ilmeisesti taas kiinnosta jahtailut, vinkiksi senverran, että sijaitsee ihan tässä kotikuntani alueella.

Ei pääse irtoon ny... kattoo jos sunnuntaiksi sais ton rellun pimputtimen alas pukeilta kun on sen verran eessä ettei riumppi mahu ulos tallista...

Oon ettinyt tota koulua vaikka miten, mutta yksikään Orimattilan alueella oleva koulu ei näytä tolta...paas uutta vihjettä...

perazzi on tainnut uppoutua niin muihin hommiin, että lupaa kysymättä annan lisävihjeen... Kyseinen koulu on osa isompaa kompleksia, jossa osa lapsista käy koko peruskoulunsa ensimmäisestä (tai jopa esikoulunkin) yhdeksänteen luokkaan. "Uudempi" osa, joka ei kuvassa näy, on ollut rastina joskus aiemmin.

Back