• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Päijät-Häme 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uusi paluumatkalta niin pienen tien varrelta ettei sille ollut riittänyt edes omaa numeroa

llX8mQQl.jpg

Tyypillistä! Just menossa huomenna pyörällä duuniin et pääsen hakemaan ton pioni&piironki:n päivän päätteeks niin eikös joku laita sellasen jota en tiiä... Joku nappaa tän nyt huomenna aamupäivällä tai tippaa missä päin toi on et pääsen hakeen jotain duunin jälkeen!

Viimeksi muokattu:
No vinkkaan sen verran, että olisin tietty voinut ajella kotiin radan toisella puolella olevaa kaksinumeroista tietä vaan kun se on niin hemmetin tylsä :boring:

Pioni ja Piironki on muuten muuttanut Hollolaan...

Löyty ;) joskus ollu jakosilla tuolapäin niin oli joku haju että ehkä... Huomenna jos ei tuu taivaan täydeltä vettä...

yTEQ.jpg

Siinäpäs se, oliko nyt lapinniemi tai jotain paikka, lähellä mommilantien risteystä kuitenkin (hiton hyvä mopotie muuten)

Hetkinen menee seuraavaan, sinne nimittäin ajaa tästä tovin :;):

yTEt.jpg

Noniin hetken se otti extraakin. Pannaas herrasväki vähän ajamaan.Mistäs löytyy tuollainen hylätty tehdas?

Rekkamasalle tervetulotoivotukset joukkoon minultakin :thumbup:
Onnistuisiko haettujen rastien yhteyteen laittaa karttalinkki, helpottaa yhteisen kartan ylläpitoa?

Mä joudun olemaan vielä tovin sivussa, ei onnistu ajelut kun on oikea käsi paketissa :sad:

Tattista vaan. Tarvii laittaa tuohon ja seuraaviin kun myöhemmin pääsen tietokoneelle, kännykällä turhan tuskaista. Missäs tämä kartta muuten on?

Viimeksi muokattu:
Rekkamasa sanoi:
Tattista vaan. Tarvii laittaa tuohon ja seuraaviin kun myöhemmin pääsen tietokoneelle, kännykällä turhan tuskaista. Missäs tämä kartta muuten on?

Klikkaa vaikka tuosta mun allekirjoituksesta tota "päijät-hämeen kuvajahti googlekartalla". jammusitä ylläpitää, niin on hänen helpompi kuvalinkeistä suoraan katsoa paikka, eikä tarvitse etsiä uudelleen.

Ykkössivulta löytyy muitakin linkkejä, kuten vanhempia karttoja sekä paskanjauhantaosion linkki, jossa pyritään käymään muu keskustelu.

jlWLrO6.jpg

Hämeen Lanka Arrakoskella. Kello senkun raksuttaa, vaikka tehtaan elämä hiipunut aikaa sitten.

En malttanutkaan pysyä sivussa, kun sain yhdet hanskat jo mahtumaan käteen :)-

Onks tää SooSoon rasti vaikea, vai ooko vain tyhmä? Huomenna taas pääsee ajelemaan, joten mua varten voisi vinkkiä heittää. (mutta hakekaa toki pois jos ehditte...)

macceS sanoi:
Onks tää SooSoon rasti vaikea, vai ooko vain tyhmä? Huomenna taas pääsee ajelemaan, joten mua varten voisi vinkkiä heittää. (mutta hakekaa toki pois jos ehditte...)

Tai sitten miehet ei vaan kehtaa ajaa tonne... Ei vainen :D
Googlaa Faba ja osoite löytyy. Mä tosiaan luulin, että toi nimi näkyis auton kyljestä, kun otin kuvaa.

Oon vieny tonne tavaraakin ;) sanotaan että ton puljun tekemiset vois joku äärihihhuli leimata jumalan leikkimiseksi.

Back