• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Päijät-Häme 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uutta
imageb0fbf.jpg

Olisko jo aika pienelle vihjeelle tuohon uusimpaan rastiin? Mä en ainakaan etsinnöistä huolimatta ole keksinyt missä tuo on?

Heinolasta kouvolan suuntaan vähän ennen kymenlaakson rajaa. Itse ei ehdi hakea.

Ketjun uusin . . . avajaistarjouskin on vielä voimassa.

Huomenna, jos sää suosii, on tarkoitus ajella vielä Lohjalle ja takaisin.
Mikäli tämä rasti on silloin vielä hakematta, niin noudan sen ja tarjoan uutta n. 12 km tästä lounaan suuntaan.

Jaahas . . . kuvia pitäisi pienentää ja se ei minulta onnistu kuin vasta illalla kotona. Jaksatteko odottaa?

Edit klo 18:30 aikoina.
Noh nih. Lohjan keikka on heitetty. Yritetäänpä uudelleen tarjota kuvia. Kiitos ja anteeksi, kun tämä nyt kesti. Ans kattoo kelpaako kuva nyt palvelimelle? Sen koko on nyt 128 kt. Esikatselussa kuva näyttää toimivan.
Puoliltapäivin Nastolassa tarjosin kuvaa sivustolle mobiililaitteella (Samsung tabletti). Siihen tuli ilmoitus (eka kertaa), että kuvan koko saa olla max. n. 99 kt. ??? Onko kuvien kokoa rajoitettu?

Tiilitie 2, Nastola.

IMG_0739.JPG

Uusi kuva pienemmällä resoluutiolla. Kelpaakohan se:
Vielä pitää pienentää.

Edit klo 18:45 aikaa.
Uuden kuvan otin tabletin pienimmällä mahdollisella (3 vaihtoehtoa) resoluutiolla. Mutta, kuva ei vaan siirtynyt palvelimelle. Näyttöön tuli sama ilmoitus kuin edellä. Varmuuden vuoksi kuvasin kummankin kohteen pokkarilla. Ne kuvat on nyt pienennetty Photoshop´lla noin 128 kt kokoon, resoluutio 72 pix/tuuma.
- Saakohan tämän kokoisen kuvan vihjeestä (kohteen nimi) enää tolkkua?

[Poistettu pieni kuva 4.10.]

PS: Minä en saa kuvan yksityiskohdista mitää tolkkua. Kohteen nimi on "Kioski Myötätuuli". Oli muuten mainio ajokeli. Passelit ajokamat päällä, eikä tullut hiki eikä vilu.

Edit 4.10. klo 11 aikaan.
Kokeilen vielä isomman kuvan lataamista kotikoneelta tähän. Sehän toimii.
IMG_0740%2520iso.JPG

Back