Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Joe sanoi:Tulikohan Kaleksi vastaan tänään moottoritien liikenneympyrän ja Limingan risteyksen välissä. Ajettiin emännän kanssa kahdella pyörällä, minä perässä kuorma-auton takana, oliskohan ollut noin viiden aikaan.
Joe sanoi:Onkohan kuvajahti 363 merkattu väärään paikaan, se on kyllä hämmästyttävä kopio tästä patsaasta ja takana olevasta rakennuksesta jos ei ole.
Tiukassa on mutta jatketaan ajelua. Ei tunnin ajelun jälkeen vielä osunut.svzuki sanoi:Oulun ytimessä.
Alueella, jonka rajaavat motari ja Saaristonkatu vesistöön asti.![]()
Joe sanoi:Tiukassa on mutta jatketaan ajelua. Ei tunnin ajelun jälkeen vielä osunut.
Kyllä minä sitten oikealla alueella pyörin. Tuo on joko niin keskellä kaikkea ja esillä ettei sitä näe tai sitten ihan ihmeellisessä piilossa.svzuki sanoi:No voi räkä! Tuohan on oikea työvoitto, kun löytyy
Tiivistetään sumppua hieman:
Alue: Tulliväylä, Saaristonkatu, vesistö
En, mutta ei vaan satu silmään, tai sitten olen tulkinnut vinkit täysin väärin ja olen ihan eri paikassa. Tosin vaimon mielestä ollaan oikeassa paikassa.svzuki sanoi:Ethän vain ihan tuubassa siellä ajele, kun et löydä...