• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Oulun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vanha Limingan rantakylä

jJGnxFl.jpg

Uus

FqbpkvA.jpg

Limingan kirjaston pihalla. Niittäjä, näillä main.

Uutta. Sorry kun kesti vähän aikaa vaikka oli näin hyvät kelit.

Tulikohan Kaleksi vastaan tänään moottoritien liikenneympyrän ja Limingan risteyksen välissä. Ajettiin emännän kanssa kahdella pyörällä, minä perässä kuorma-auton takana, oliskohan ollut noin viiden aikaan.

Onkohan kuvajahti 363 merkattu väärään paikaan, se on kyllä hämmästyttävä kopio tästä patsaasta ja takana olevasta rakennuksesta jos ei ole.

Joe sanoi:
Tulikohan Kaleksi vastaan tänään moottoritien liikenneympyrän ja Limingan risteyksen välissä. Ajettiin emännän kanssa kahdella pyörällä, minä perässä kuorma-auton takana, oliskohan ollut noin viiden aikaan.

Minähän se olin.

Joe sanoi:
Onkohan kuvajahti 363 merkattu väärään paikaan, se on kyllä hämmästyttävä kopio tästä patsaasta ja takana olevasta rakennuksesta jos ei ole.

Siltähän tuo vaikuttais.

Oulun ytimessä.

Alueella, jonka rajaavat motari ja Saaristonkatu vesistöön asti.:orgmp:

Viimeksi muokattu:
Joe sanoi:
Tiukassa on mutta jatketaan ajelua. Ei tunnin ajelun jälkeen vielä osunut.

No voi räkä! Tuohan on oikea työvoitto, kun löytyy :)

Tiivistetään sumppua hieman:
Alue: Tulliväylä, Saaristonkatu, vesistö

svzuki sanoi:
No voi räkä! Tuohan on oikea työvoitto, kun löytyy :)

Tiivistetään sumppua hieman:
Alue: Tulliväylä, Saaristonkatu, vesistö
Kyllä minä sitten oikealla alueella pyörin. Tuo on joko niin keskellä kaikkea ja esillä ettei sitä näe tai sitten ihan ihmeellisessä piilossa.

svzuki sanoi:
Ethän vain ihan tuubassa siellä ajele, kun et löydä...
En, mutta ei vaan satu silmään, tai sitten olen tulkinnut vinkit täysin väärin ja olen ihan eri paikassa. Tosin vaimon mielestä ollaan oikeassa paikassa.

Onhan tuossa niin paljon katuja ettein niitä tunnissa ajeta edes takaisin.

Joo, kyllä mulla nyt on jo sellainen aavistus että se löytyy. Jos ei muuten niin mopo vähäksi aikaa parkkiin ja kävelemään ympyrää.

Nyt on vaan 12 tunnin työpäivä takana niin ei enää jaksa. Korkkasin suosiolla saunaoluen ennen saunaa. Jos huomenna ellei kukaan muu ehdi.

Back