Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mjoo, etelän varekset näköjään nollaa omat ajelunsa, itse tykkään tästä että ei nollata. Tämähän menis muutaman vuoden päästä siihen että joka kevät tietää jo kaikki rastit kun kaikki ilmeiset haetaan aina uudelleen.JSK sanoi:Voi vattu.. en tarkistanut..
Pitänee varmaan hakeen toinen...

Älähän hättäile, ei se niin vakavaa ole. Enpä olis tunnistanut sitä rastia seinässä ellei olis ollut mun aikoinaan hakema.JSK sanoi:Kierrätystä jo toisessa polvessa ...
Määä lopetan nää hommat...St@n@!! Nyt oikein kahtoin kartasta et ompa kumma kun tääkin rastittamatta...
Katellaan vaikka vuona 2020 seuraavan kerran...
Ei ossoo nii ei ossoo...
Se nyt vähän riippuu. Jos se on jollain mukavalla pätkällä niin monikin voi tietää. Olen monesti huomannut että joku, joka on omasta mielestä vaikea, on kaikille tuttu ja toisin päin. Eli hyvä se on, jos ei kukaan tunnista niin sitten vinkkiä.svzuki sanoi:Onkohan tällainen Ojan yli menevä silta vähän liian geneerinenn ja pitäisi jotain vinkata, kun ei ole vielä löytynyt. Vai onko se tuo kostea sää, joka karkoittaa sokeriset motoristit![]()