• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Oulun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JSK sanoi:
Voi vattu.. en tarkistanut..

Pitänee varmaan hakeen toinen...
Mjoo, etelän varekset näköjään nollaa omat ajelunsa, itse tykkään tästä että ei nollata. Tämähän menis muutaman vuoden päästä siihen että joka kevät tietää jo kaikki rastit kun kaikki ilmeiset haetaan aina uudelleen.

Nythän on keliä, ei muuta kuin pyörän selkään :grin:

Edellistä mietittiin vaimon kanssa, tuo on nähty mutta ei vaan millään keksi missä ja tänään oli päivällä muuta ajelua ettei ehtinyt etsimään.

juu kaljan juonnissa jo..

Mä pyrin hakemaan uuden rastin uudestaa huomen aamupäivällä..

Sehän tään homman juju/kipinä on hakee uusia kohteita.. :polonen:

Kierrätystä jo toisessa polvessa (234)

4iZEt0q.jpg

Uusi helppo

x2IKmdU.jpg

Kierrätystä jo toisessa polvessa ...

Määä lopetan nää hommat...St@n@!! Nyt oikein kahtoin kartasta et ompa kumma kun tääkin rastittamatta...
:rant:

Katellaan vaikka vuona 2020 seuraavan kerran...:no:

Ei ossoo nii ei ossoo...

JSK sanoi:
Kierrätystä jo toisessa polvessa ...

Määä lopetan nää hommat...St@n@!! Nyt oikein kahtoin kartasta et ompa kumma kun tääkin rastittamatta...
:rant:

Katellaan vaikka vuona 2020 seuraavan kerran...:no:

Ei ossoo nii ei ossoo...
Älähän hättäile, ei se niin vakavaa ole. Enpä olis tunnistanut sitä rastia seinässä ellei olis ollut mun aikoinaan hakema.

Kieltämättä paikkoja on haettu niin paljon että jos ei katso etukäteen niin helposti tulee dublikaatti, mutta on meillä vielä vaikka kuinka monta hakematonta paikkaa. En kyllä usko että bongareita sen vuoksi jäisi pois että on paljon haettu, nyt vaan pitää katsoa joko paikka on haettu.

Katoin näköjään huonosti kuvan, otetaan takaisin, ei ollut oikea. En kehdannut pikku sateessa alkaa vertailemaan, olis näköjään pitänyt.

Onkohan tällainen Ojan yli menevä silta vähän liian geneerinenn ja pitäisi jotain vinkata, kun ei ole vielä löytynyt. Vai onko se tuo kostea sää, joka karkoittaa sokeriset motoristit :p

svzuki sanoi:
Onkohan tällainen Ojan yli menevä silta vähän liian geneerinenn ja pitäisi jotain vinkata, kun ei ole vielä löytynyt. Vai onko se tuo kostea sää, joka karkoittaa sokeriset motoristit :p
Se nyt vähän riippuu. Jos se on jollain mukavalla pätkällä niin monikin voi tietää. Olen monesti huomannut että joku, joka on omasta mielestä vaikea, on kaikille tuttu ja toisin päin. Eli hyvä se on, jos ei kukaan tunnista niin sitten vinkkiä.

Eipä ole kyllä mullakaan mitään hajua missä vois olla.

Jos vaimo on myötämielinen niin käydään pojan kanssa tänä iltana hakemassa. Käyntihäiriökin pyörästä ratkesi; shifterin anturi oli tullut vihdoin käyttöikänsä päähän ja antoi randomi katkoja. Melkosen epämiellyttävän tuntoinen. :crash:

Back